Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 13 iunie 2013

Spuma de branza cu capsune si cirese






Preparare: 20'
Portii: 6

Ingrediente:

125g zahar pudra,
250g branza de vaci,
200ml frisca lichida,
100g mascarpone,
200g capsune,
200g cirese.

Mod de preparare:

1. Branza de vaci se amesteca cu zaharul.
Eu am folosit 200g de branza si smantana de la Delaco, ca doar de-asta aveam, dar am frecat-o cu zaharul si a fost minunata.


Frisca lichida se bate pana se intareste si se adauga cate o lingura de mascarpone pana se termina.


 Se adauga branza cu zaharul  si se mai amesteca putin.
Se umplu paharele-6 pahare mici-  treisferturi cu  spuma de branza si se pun capsunele-spalate, curatate, uscate si taiate-n doua deasupra spumei. Si cu o capsuna intreaga in mijloc.



Sau cirese fara samburi, spalate si uscate.



Se pudreaza cu zahar daca vreti. Eu nu am vrut.
In schimb am zdrobit o mana de capsune si am turnat zeama peste capsunele taiate din pahar.
La fel am procedat si cu ciresele.
Se serveste imediat.
Daca le vreti si pe a doua zi, va sfatuiesc sa folositi un plic de Tort Jelee Rosu de la Dr. Oetkr si sa-l turnati peste fructe.
Sigur ca se preteaza si cu zmeura, coacaze sau afine, dar eu am folosit fructele lunii iunie: capsune si cirese.


Eu prefer capsunele,  cea cu cirese a fost a sotului meu ;-)

Tudor nu mananca decat banane, deci ne-am saturat :D

7 comentarii :

  1. Hmmm...imi place ce vad si e atat de simplu. Si eu vreau un pahar dar cu capsune, daca se poate:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat poate sa fie de fina si de gustoasa!:)
    Salvez reteta!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te adaug in lista mea de "urmariti generali"!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place branza cu fructe tare mult !

    RăspundețiȘtergere
  5. Clar pe gustul meu!Asa soft de vara!Yummyyy

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bune! Si eu vreau sa incerc!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.