Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 9 martie 2013

Rasfat suprem la Casa Bunicii 1 de 8 Martie!

V-am prezentat intr-un articol anterior meniul de 8 Martie de la restaurantul Casa Bunicii1 din Timisoara, gandit si conceput de bucatarul chef, Daniel Cheregi.



Domnia sa a ales cateva retete deosebite pentru aceasta zi speciala, deoarece a tinut sa le  rasfete pe toate femeile care au trecut pragul restaurantului ieri.

 "Meniul am vrut sa fie ceva deosebit, usor si putin mai sofisticat pentru a marca si din punct de vedere gastronomic aceasta zi. As dori sa transmit "La multi ani!" tuturor femeilor si o primavara frumoasa, la fel cu cea pe care ne o aduc ele in inimile noastre:)"-ne-a transmis Daniel Cheregi, in speranta ca o sa-i dam ocazia pentru a ne rasfata cat mai des ;-)

Printre rasfatate, m-am numarat si eu ;-)
Pentru ca merit!

Seara a inceput extraordinar, cu o primire de exceptie:


Am ciocnit o cupa de sampanie si ne-am destins imediat, asteptand pregatiti  aperitivul.
Chiar daca stiam ca vom servi Terina de foie gras cu jeleu de portocale (in mijloc), Camembert in crusta de susan(dreapta), Rulou de clatita cu somon fume, rucola, branza philadelphia si icre negre(stanga), piure de pepene (in pahar) si grisina cu prosciutto, tot am fost surprinsi.



Placut surprinsi.
Parfumul si dulceata piureului de pepene ne-a parfumat gura, camembertul atat de crocant ne-a dezvaluit aroma susanului, sarata clatita cu somon fume a mai acoperit din dulceata gusturilor, ca apoi jeleul de portocale sa se imbine perfect cu terina de foie gras.


Stiam ca vom intra intr-un carusel al gusturilor, aromelor si miresmelor inca de cand am citit meniul. De fapt, nu carusel, ci roller coaster, pentru ca totul a fost extrem. Extrem de bun!

Paharele de sampanie au fost umplute din nou, de Fabius, "cel mai bun ospatar"-declarat de soarele meu, Tudor, si el rasfatat alaturi de mine si de sotul meu.

Nici bine nu ne-am revenit dupa prima tura de roller coaster, ca din nou am fost "luati pe sus" de felul de baza.
Din nou, chiar daca stiam ce vom servi, Rulada din piept de rata cu seminte de dovleac(dreapta,jos), Muschiulet de porc cu spanac si curmale(dreapta, sus) ambele scaldate cu sos de piper verde, portocale si rozmarin cu garnitura de cartofi dauphinoise, piure de mazare, morcovi caramelizati si chips de tortilla(facut in casa), (dreapta)



ne-a facut sa dorim sa ramanem blocati in roller coaster, sa ametim de la atatea arome, sa ne desfatam papilele gustative si sa chiuim de bucurie datorita senzatiilor traite.


Noroc ca nu suferim de vertij :P

Pieptul de rata cu seminte de dovleac e dumnezeiesc! Cred ca sunt deschise liste de asteptare pentru toti cei care vor sa-l incerce.

Tudorul meu a fost foarte fericit ca s-a putut juca nestingherit in camera de joaca, un spatiu special amenajat pentru copii in incinta restaurantului, in timp ce noi ne lasam rasfatati si savuram fiecare secunda.
Apoi, a venit sa ne spuna entuziasmat, ca exista si toaleta pentru copii, "ca la gradinita" cu corpuri de baie mici. Si a fugit sa le faca poze noilor lui prieteni, ospatarilor si ospataritelor ;-)

Uff, am rasuflat usurati si am ciocnit pentru asta inca o cupa de sampanie ;-)

Asteptam cu nerabdare desertul. Desertul suprem. Ma stiti pe mine cat sunt de ahtiata dupa ciocolata, de fapt sunt dependenta de dulciuri, in general, de aceea sunt "o fata de zahar" :P
Visam la macarons si-l asteptam cu nerabdare.
Iar el a venit si nu m-a dezamagit deloc.
A fost chiar SUPREM!

Macarons cu ganache de ciocolata alba si grapefruit(stanga), Parfait de cocos si ghimbir(dreapta), Trufa de ciocolata neagra, Dulce de leche, Minitarta  de lamaie cu crema mascarpone(mijloc).



Parfaitul de cocos mi-a ramas pe retina, trebuie neaparat sa-l prepar si eu, minitarta de lamaie o minunatie, am trecut-o pe lista de asteptare, dar macaronsul....ah, macaronsul...


 a iesit perfect!

Suprafata lucioasa, exteriorul de bezea cu migdale crocant, interiorul usor si cremos, crema minunata de ciocolata alba a completat perfect acest duo minunat!

Ambele trufe le-am tavalit prin dulce de leche si mi-a parut rau ca au fost prea putine si mici :(

Ne-a venit greu sa coboram din "masina de senzatii tari", ne-a fost dificil sa plecam dupa ce ne-am simtit rasfatati la maxim, ne-a fost imposibil sa-l facem pe Tudor sa renunte la joaca :P El ar fi ramas pana maine :D

Sarut-mana pentru masa, draga Bunica, ne-am simtit ca-n Rai!
Ah, si tin sa-ti spun, draga Bunica, ca sunt nespus de fericita ca traiesti in secolul XXI si ca ai invatat sa gatesti minunat si sofisticat, in ciuda unor  "nepoti" care asteapta de la tine doar sarmale si gogosi. Ma bucur ca esti o "femeie" deschisa la minte, in rand cu lumea si cu vremurile pe care le traim.
Sa ne traiesti intru multi ani!


10 comentarii :

  1. Doamne, ce minunatii ai mancat, Liana! Abia daca pot sa-mi imaginez gusturile! Toate arata perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am zis si eu, draga Gabriela! Gusturile excelente, inovatoare si minunate. A fost un meniu perfect ;-)

      Ștergere
  2. Adevarat rasfat, super meniul! Si eu sunt moarta dupa dulciuri si m-am gandit la fel ca tine...cand am vazut farfuria..." au fost prea putine si mici "
    La multi ani si o primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem pe aceeasi lungime de unda, Nicoleta. Fetele dulci, de zahar vor cantitati mari de dulciuri, confirm ;-)
      La multi ani si tie si o primavara extraordinara!

      Ștergere
  3. La multimulti ani!!!O primavara frumoasa ..
    Off.nu am cuvinte sa va fie de bine super super de gust nu mai zic nimic .un rasfat de rasfat pe cinste.pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si tie, Speranta si o primavara minunata!
      Dap, rasfat de rasfat ;-)

      Ștergere
  4. Un macarons as servi si eu ca toata lumea vorbeste de ele si habar nu am cun sunt..Minunat meniu!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.