Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 25 noiembrie 2014

Cartofi la cuptor inveliti cu sunca cu vinegreta de ansoa







O salata extraordinara pe care, cu sinceritate, va spun, am fost nevoita sa o refac de trei ori!! Cartofii la cuptor inveliti in sunca sunt fantastici de buni si de prima data am ramas cu tava goala, nu am mai avut ce sa pun peste salata. A doua oara mi-au ramas prea putini cartofi si tot n-am putut sa pozez si a treia oara am reusit, cand nu a fost mustaciosul acasa. Pe urma mi-a cerut in fiecare seara sa-i fac acesti cartofi la cuptor. Sunt DI-VI-NI!!
Reteta e din revista Secretele bucatariei nr. 9/2014 si e o reteta speciala pentru cei din zodia Capricornului. N-am in familie, dar simpatizez cu capricornii si mi-a intrat la inima de cum am vazut-o, la fel cum mi-a intrat si reteta Carpaccio de castraveti, din aceeasi revista, reteta destinata Racilor. Iar Tudorul meu e Rac si a fost super incantat ;-)

Portii: 4
Preparare: 35'

Ingrediente:
Salata:
800g cartofi fierti in coaja,
2 linguri ulei de masline,
12 felii de sunca cruda afumata,
1 castravete Fabio,
1/2 capatana salata verde.

Vinegreta:
2 linguri suc de lamaie,
1 catel de usturoi,
70ml ulei de masline extravirgin,
3 bucati ansoa,
piper roz boabe,
sare.

Mod de preparare:

Vinegreta:
Se amesteca sucul de lamaie cu usturoi tocat si ulei de masline. Se toaca bucatile de ansoa


 si se amesteca impreuna cu piperul si un praf de sare; se inglobeaza in vinegreta, se amesteca si se lasa sa se marineze.

Se spala cartofii de pamant, se fierb in coaja, apoi cand sunt fierti se lasa la racit, se decojesc si se  taie in patru, pe lungime. Se taie jumatati feliile de sunca  si se infasoara cate un cartof in fiecare dintre ele. Se asaza pe o tava tapetata cu hartie de copt si se stropesc cu ulei de masline. Se sareaza, se pipereaza si se coc 20 minute in cuptorul incins la 200 de grade Celsius.

Se spala castravetele, se sterge si se taie rondele cu tot cu coaja.

Se asaza salata verde, spalata, uscata si rupta-n fasii impreuna cu castravetii pe o farfurie mare, intinsa, si se adauga cartofii copti. Se stropesc cu vinegreta. Se presara boabe de piper roz.


Se mananca pe nerasuflate, va jur!!



5 comentarii :

  1. Par niste barcute pe o mare verde.
    Cred si eu ca a trebuit sa tot faci asemenea bunatati.
    Numai asa va creste Tudor mare.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. par deliciosi <3
    va cred pe cuvant ca sunt divini :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Un preparat delicios si frumos colorat, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte apetisant si pare potrivit pentru aproape orice ocazie

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.