Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 29 ianuarie 2013

Cartofi la cuptor cu trei feluri de branza




O reteta simpla, gustoasa si satioasa.
E mai mult o reteta pentru ovo-lacto-vegetarieni, pe care pana si noi, carnivorii, o mancam cu pofta pentru ca ne place la nebunie.
Si pentru ca s-a intamplat sa avem mai multe feluri de branza-asta inseamna ca am cumparat eu si pe urma a cumparat si sotul meu, crezand ca nu avem branza deloc in frigider :P-m-am gandit sa fac niste cartofi la cuptor in straturi de branza. Trei feluri de branza ;-)

Particip cu aceasta reteta la Provocarea "Dulce Romanie", gazduita in aceasta luna de Andra, Menta si rozmarin, care a ales doua ingrediente simple, dar minunate: marul si cartoful.

Marul a fost folosit in reteta   Placinte cu nuci si mere ;-)




Ingrediente:
9 cartofi,
250g branza telemea,
250g mozzarella,
250g cascaval afumat,
3 oua,
200g smantana,
ierburi uscate(patrunjel, telina, oregano),
sare,
piper.


Mod de preparare;

Se spala cartofii si se pun la fiert in apa cu sare cu tot cu coaja.
Dupa 20 de minute-verificati cu o scobitoare sau furculita daca sunt fierti si daca intra usor furculita in ei-puteti opri focul.
Se lasa la racit si se curata de coaja,apoi se taie felii.
Se unge un vad de yena cu unt si se aseaza un prim strat de cartofi. Peste ei se presara branza telemea...eu am avut de vaca si oaie...



apoi alt strat de cartofi si mozzarella



ultimul strat de3 cartofi si cascaval afumat.



Ouale se bat bine ca pentru omleta, se amesteca cu smantana, ierburile, sarea si piperul. Se toarna peste cascaval



si se da la cuptorul incins pentru 20 de minute.

Proaspat scoasa din cuptor


Am decupat cu un pahar si am  ornat cu rondele de praz.



15 comentarii :

  1. Imi pplace mult aceasta reteta si prezentarea este frumoasa! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! E o reteta care practic se face singura, nu necesita prea mult efort ;-)

      Ștergere
  2. merge si cu un singur fel de branza...d-apai cu 3 :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buni cred ca sunt.Imi place si prezentarea.Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. un deliciu, nush daca poate fi ceva mai bun pentru mine ;) Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel si pentru mine, desi crede-ma ca n-am apucat decat ce se vede pe farfurie :( pup

      Ștergere
  5. Nu,mai zic nimic.succes.imi ploua in gura na <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata excelent! Neaparat trebuie sa-mi fac un drum prin Timisoara :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.