Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 29 octombrie 2012

Sa ne-afundam in perne

Made by Liana




Perna e accesoriul importat al patului.
Fara o perna buna pe care sa pui capul linistit noapte de noapte, te scoli obosit si cu dureri de cap.
Mie mi s-a intamplat.
Si intotdeauna in deplasare cand, culmea, toate gazdele aveau perne mari si tari, bune de sprijinit cand citeam o carte, dar nicidecum cand dormeam. Procedam la fel cu toate: le puneam jos, langa pat sau pe fotoliu si dormea fara perna, direct pe cearceaf.
Eu m-am obisnuit sa dorm pe un pui de perna. Mica, moale, antialergenica si potrivita pentru somnul meu cu vise colorate. Nu am dureri de gat, nici de cap, nici de spate. Corpul are tinuta, nu-s cocosata, nu umblu aplecata, sunt de-a dreptul o tzantzosha ;-))))
Dar cand citesc in pat, ca acesta e locul meu preferat pentru lectura, imi trebuie niste perne tari la spate, pe care sa ma pot sprijini, ca citesc in fund cu spatele drept.

Am gasit super perne decorative, care se potrivesc de minune cu sufrageria mea, cu canapeaua si fotoliile mele caramel: acestea!




La  frumoasele perne maro si caramel, le-ar sta bine de tot pe cuvertura asta matlasata:

Sa tot stai tolanit cu o carte buna in mana si-un pahar de vin rosu in cealalta.
Daca cineva ti-ar tinea cartea si ti-ar intoarce si  filele, precum omul ala de intoarce filele pianistului, ar fi ideal!! Ce zic io ideal?? Ar fi raiul, daa!!

Hai, nu va mai ascundeti dupa perdea, ca va stiu eu pe toti ca ati vrea la fel, nu-i asa? :P

Ah, si apropo de perna: e corect si regionalismul fonetic "perina"! ;-)

2 comentarii :

  1. eu am pus ochii pe una lunga de 1, 70 m , cica perna de dormit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O stiu, am vazut-o si eu, cica imita un corp uman si e recomandata celor singuri :P

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.