Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 18 iulie 2013

Meniu nou si inca o aniversare la premiatul Restaurant Casa Bunicii 1 din Timisoara





 Restaurantul Casa Bunicii din Timisoara a fost premiat pentru excelenta, cu patru din cinci puncte posibile!!!

Site-ul de specialitate TripAdvisor, unul dintre cele mai cunoscute site-uri de turism ce asista clientii in colectarea de informatii, comentarii si opinii de calatorie din intreaga lume, a felicitat si premiat recent Restaurantul Casa Bunicii din Timisoara  pentru review-urile pozitive primite de la cei care i-au trecut pragul.

Asadar, in mijlocul saptamanii, intr-o miercuri adica, ne-am hotarat sa mergem la Restaurantul Casa Bunicii 1 din Balcescu, ca nu am mai fost din martie, de la Ziua Femeii. De fapt, se impunea sa mergem.
De data aceasta, l-am sarbatorit pe prietenul nostru Ionut, care a implinit o frumoasa varsta.Sa ne traiesti, Ionut, intru multi ani fericiti!!!
Deci iar m-am dus cu tortul la restaurant ;-)

Bunica se specializeaza mereu, e moderna, are viziuni ample, gateste  in trend, nu numai feluri de mancare traditionale romanesti. Gusturile se cultiva, se schimba, nu e necesar sa gateasca mereu la fel, ci mereu altfel! Iar eu, una, o apreciez enorm pentru acest lucru.


Astfel incat am ales un meniu de vara, usor, incluzand noile feluri de mancare preparate de bucatarul sef Daniel Cheregi, aparute pe foile de meniu, noi si ele, foarte usor de parcurs. 

"In fiecare anotimp si cu ocazia unui eveniment schimbam meniul la Casa Bunicii si alegem mereu ingrediente bune, proaspete, de calitate, in combinatii inedite, a caror preparare nu necesita mult timp, elimanand astfel timpii lungi de asteptare, astfel incat fiecare client sa fie multumit"-mi-a explicat Daniel Cheregi.

Ca sa ne destindem de pe drum, am ales toti o cafea maaare si buna de tot



Apoi, pentru inceput, "Gustare pentru cunoscatori", adica o bucata de camembert fin copt in cuptor, acoperita cu bacon si rosii cherry. Servit fierbinte, insotit de rucolla proaspata si paine prajita. Din portia mea, n-am dat la nimeni :P
Mmm, si-acum ma gandesc la camembertul ala fin ca o cascada de branza topita si la baconul crocant!!!



Sotul meu a preferat Scoverzile cu spanac si gorgonzola. Ce sunt scoverzile? "Un fel de plăcintă din aluat (dospit), prăjită în grăsime (și umplută cu brânză, urdă etc); prăjitură uscată, minciuna"-conform Dex, sub forma de clatite, adaug eu.  Ce-a declarat dupa ce s-au "evaporat" scoverzile: "Prea bune, prea putine!" ;-)


 Fabius, ospatarul care s-a ingrijit ca totul sa fie perfect, ne-a sugerat sa incercam si-o supa, ca tot era ora pranzului. Gulasul de la Casa Bunicii face ravagii, 





stiam acest lucru, asadar o portie fierbinte si iute pentru sotul meu, ca eu si Tudor, soarele meu, nu ne putem abtine niciodata de la Zupa de rata cu taitei. Am reusit sa gust din Gulas, de data aceasta, si m-am hotarat pentru data viitoare sa renunt la Zupa mea.Macar o singura data :P


Prietena noastra a hotarat sa incerce Frigaruile de pui basarabene! Stiam deja ca va fi un show, de cand o alta prietena de-a noastra a ales aceste frigarui. Iar Fabius, ospatarul confundat adesea cu vedeta internationala Ricky Martin, a facut spectacol, ce mai!



Prietenul nostru, Ionut, a mers pe clasicul Snitel de vitel-mare cat o zi de vara!!!- cu cartofi cu rozmarin si salata de ardei copti, la indicatia lui Fabius, care necontenit ne sugera toate felurile din meniu, toate garniturile, toate salatele, incat cu greu l-am putut oprit. ;-)

Pentru felul doi eram hotarati: peste, peste, peste...peste bun, savuros, peste alb si roz. 
Eu am ales pestele alb. Dorada! Pentru ca nu am mai mancat niciodata pana acum. Pentru ca am auzit doar lucruri bune despre pestele acesta, l-am ales! Fileurile de dorada fragede au fost prajite fin in ulei de masline extravirgin si servite pe un pat de legume dinstuite in unt, drese cu zeama de lamaie si asezonate cu capere. S-a topit in gura dorada, si alta nu!




Sotului meu i-a ramas somonul. Somon in bacon cu sos de praz si garnitura de orez cu ciuperci. Moaamaa, cum arata...mi-au sticlit ochii....dar, n-a dat la nimeni :((((((((((((((((((((((



 Dupa asa un meniu extraordinar, ce-ar fi putut merge mai bine decat un "medicament" de la Terapia, adica o bere rece, huh? Nefiltrata!



In timp ce noi, adultii, discutam ba de una, ba de alta, sorele meu, Tudor, se distra in spatiosul loc de joaca amenajat langa terasa restaurantului



Desertul, asa cum v-am spus, l-am adus de acasa, dupa ce am cerut acordul managerului restaurantului, bineinteles.

Prietenului nostru ii plac mult prajiturile cu frisca si fructe, dar pe caldurile astea, frisca nu e prea indicata, deci am ales ciocolata alba sa imbrac tortul. Un tort cu trei creme: spuma de branza cu biscuiti oreo, crema de cirese si crema de piersici. Din pacate, am facut greseala sa scriu La multi ani pe tort cu sirop de caramel...a durat pana am facut pozele :P. Voi posta reteta tortului in curand.

La multi ani, Ionut, sa-ti dea Dumnezeu sanatate, viata lunga si fericire!



Fiecare felie s-a mancat pana la ultima faramitura, credeti-ma!



Inca o aniversare fericita, inca o zi perfecta pe terasa restaurantului Casa Bunicii 1 din Timisoara.


Daca nu ati fost inca la Restaurantul Casa Bunicii 1 din Timisoara, sunati intai ca sa va faceti o rezervare la tel: 0356.100.870

Sau intrati pe site si consultati meniul, daca nu sunteti hotarati ce sa alegeti din mancarurile gustoase ale bunicii.

Multumim pentru excelenta, Bunico!

3 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.