Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 14 octombrie 2011

Dulciuri și alte rețete de Halloween-de groazaaaaaaa




Mai sunt doar două săptămâni până la sărbătoarea de groază Halloween!!!
Anul trecut am preparat o serie de ciudatenii si grozavii, de fapt chestii faine: tiramisu, briose, profiterol, chec s.a. pe care le-am transformat in dulciuri de groaza si va invit sa le vizionati/preparati/ sau sa va scuipati in san, daca v-ati speriat ...hi,hi ;-)))

Ah, inca ceva: primele sase preparate sunt facute cu produse Dr. Oetker(prafuri la cutie).

Stati linistti, nu m-am otravit, nu am murit si nici nu am omorat pe nimeni cu ele. Nici colesterol n-am, nici grasime in sange. Sunt putin anemica de cand ma stiu, dar jur ca ma tratez!!
De ce le-am facut? Pentru ca le-am castigat(cutiile Dr. Oetker) ;-)))

Pe lângă cele 10 rețete dulci, am adăugat și două rețete sărate: Minipizza de Halloween și Pizza Jack Skellington.


Papanasi fantome



Paianjeni(profiterol)


Tiramisu-Noaptea vrajitoarelor


Muffinsi lilieci vampir


Cuibul de vipere -(Musuroi de cartita)



Pisica neagra, vineri 13-(Tort de ciocolata)




Fursecuri dovleci de Halloween - made by Liana&Tudor




Minipizza de Halloween


Pizza Jack Skellington




Fursecuri Degete de vrajitoare


Fantome in martipan


Tort fantome in ciocolata


26 de comentarii :

  1. Ce haioase sunt, cred ca s-a distrat Tudor de numnai.
    Va pup si va doresc weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' chiar daca arata asa, o bucata de tiramisu si o felie de chec as lua din prima. Restul asa, mai pe indelete, in fata unui film bun pe net :DD de Haloween!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt anemica! Si ma tratez… (bleah!)
    Mi-aduc aminte de discutia de la liliecii cu silicon in buze! Cate nopti n-a putut dormi Vlad de grija looor! Dar anul trecut m-a ales cu un tiramisu cu fantome marca "made by Vlad" si iti multumesc inca o data, bun a fost!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Coco- doi paianjeni de la mine pt. tine!!! :*

    @Micul-nu prea stia el anul trecut ce-s cu astea, dar ca orice copil, a vrut sa se joace cu ele ;-)))) te ppupam si noi :* :*

    @Oana-chiar te rog sa te servesti ;-)

    @Kadia-deci amandoua ne indopam cu fier si ficatei, huh? ;-) Daaa, am recitit si eu discutia cu Vlad de anul trecut, ca am uitat fata, deh, imbatranesc :P Eu va multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Bu hu hu...ne dati sau nu ne dati? :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. ce haiosi sunt :)) daca le-ar vedea Edutu... ;)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte multa si frumoasa munca, eu as manca mai intai fantomele papanasi! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Or fi ele de groaza dar cred ca sunt tare gustoase.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Anul asta fac fie paianjeni, fie fantome, in functie de ce gasesc aici de la Dr. Oetker :D Am si un plan personal (tot Dr. Oetker, tot pentru Halloween, dar ala e pe langa, il raportez ca-n Egiptul Antic, doar daca si iese :D).
    Vladimir

    RăspundețiȘtergere
  10. @Antonina- daaa...si Tudor a vrut sa se joace cu ele :-)))))

    @Marius- fantomele papanasi sunt pt. tine! :*

    @Dia-au fost tare gustoase, sa stii, si o cutie de Dr.Oetker pe an chiar nu dauneaza grav sanatatii. ;-)

    @Vladimir-hi,hi...daca nu gasesti, iti trimit eu, ca mai am vreo 3 cutii :P Tot ce-ti propui tu, iti iese, deci iesi pe interval ;-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt prea indrazneata daca spun ca asi gusta din toate?........hihihi.
    Pup si seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Medi-tu, indrazneata? Neahh! Io sunt cobaiul perfect, sunt in viata,iuhuuuu!(experiment reusit) deci cu drag te servesc din toate ;-)

    RăspundețiȘtergere
  13. mai fetelor dragi,daca tot aveti moderarea comentariilor de ce ne infricosati cu cuvintele de control ?!!!! tare mai sunt enervante.

    RăspundețiȘtergere
  14. Boo-hoo-hooooo! ce m-ai speriat! Îmi plac ideile tale!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Pansy- traznite rau de tot, daa ;-) Am sa vorbesc cu inginerul it sa scoata cuvintele de control la cererea publicului drag noua. E bine asa? puup

    @Maya-boo-hoo-hooo si tie! te pup ca sa-ti treaca :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Uh! Si eu sunt pentru scoaterea cuvintelor de control - imi mananca zilele, mai ales cand scriu un comentariu monumental si plec de pe pagina inainte sa apara cuvantul ala…
    Iar eu NU mananc ficatiei, da fier mi-au dat :( si B9 si B12…

    RăspundețiȘtergere
  17. @Kadia- s-a notat, luni va promit ca vor disparea!Eu mananc ficatei ca-mi plac si dupa ce-i tin in lapte o ora sunt atat de fragezi...si-n loc de B9 mananc rodie, ca io urasc pastilele, medicamentele, nu pot sa le retin, tb sa-mi notez cand cumpar, ca fac si io ca baba aia:"Aveti acid acetilsalicilic?"-"Adica aspirina, maica." "Asa, asa, ca tot uit!" ;-)))))

    RăspundețiȘtergere
  18. super toate.astept sa vad ce mesteriti anul acesta.pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Sarah-multumim! inca ne gandim..;-) pupici back

    RăspundețiȘtergere
  20. nu stiam de baba asta! Si a trebuit sa zic ceva sa vad daca a disparut cuvantul de tortura :)))))

    Si e tot acolo :(((((((

    RăspundețiȘtergere
  21. @Kadia- inginerul it a fost plecat, maine il deranjez. Promit, am zis, fata, am zis!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Trebuie sa recunosc ca au scapat privirii mele.Arata ...de groaza ,foarte urat !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.