Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 7 februarie 2014

Supa crema cu ardei gras rosu









 De cand am facut Supa crema cu marar, castraveti si somon, am vrut sa fac si aceasta supa cu ardei gras rosu, deoarece ambele retete se regasesc pe aceiasi pagina a revistei Click!Pofta Buna! nr.8/2012.
Cred ca am mai cumparat de vreo doua sau trei ori cate un kilogram de ardei rosii, dar mereu am preparat altceva, consumam doi-trei ardei si iar nu-mi ajungeam ca sa fac aceasta supa.
 Acum, culmea, in plina iarna, am gasit la Kaufland ardei rosii cu doar  7.99 ron/kg, iar 10 ardei m-au costat aproape 7 ron. Acceptabil, nu-i asa?


Dificultate: usor
Pregatire: 40'
Preparare: 10'
Portii: 4

Ingrediente:
1 morcov,
1 cartof,
6 ardei grasi rosii,
6 cepe,
1 pastarnac mic,
50g unt,
200g crema de branza,
frunze de busuioc,
boabe de piper mozaic,
crutoane inimioare.

Mod de preparare:

Ardeii se spala, se sterg si se coc pe flacara aragazului sau pe gratar. Se pun intr-o punga, se inchide si se lasa 10 minute. Se curata de cotoare, nervuri si seminte si  se taie bucati.
Curatasem doar unul :P


Nu e necesar sa-i coaceti, nici in revista nu scrie asa, dar eu stiu ca sunt cu mult mai gustosi copti si curatati de pielita.

Ceapa se spala, se sterge, se curata si se toaca julien.
Aici tocasem deja doua ;-)



Intr-un wok se topeste untul, se adauga ceapa si ardeii si se calesc pana se inmoaie putin.



Adaugi supa de legume, impreuna cu pastarnacul, cartoful si morcovul-spalati, curatati si taiati in bucati mari- si fierbi pana cand totul este bine patruns.
In revista nu pomenea nimic de cartof, morcov sau pastarnac, dar eu facusem si o supa de pui cu multe legume fierte, asadar am avut o idee buna ;-)



Pui supa in blender-in doua etape-si mixezi pana devine crema si o condimentezi cu sare si piper, dupa gust.

Servesti supa calda, cu crema de branza, boabe de piper mozaic- intregi sau rasnite-frunze de busuioc, cateva feliute de ardei gras rosu crud si crutoane de paine sub forma de inimioara.



 Daca tot se apropie Valentine's Day m-am gandit ca cel mai bine ar fi ca la aceasta supa crema rosie sa fac crutoane de paine sub forma de inimioara ;-)

Crutoane inimioare: decupezi inimioare cu o forma de inox din felii de paine alba si neagra.


Pui inimioarele intr-o tigaie, le stropesti cu ulei de masline, presari sare de mare si busuioc uscat si le tii pana se rumenesc. 



Le servesti la supa crema.


O sa va-ndragostiti de aceasta supa, atat va zic ;-)
Pofta buna!!

2 comentarii :

  1. Ce buna trebuie sa fie...curand vreau sa o incerc ! Mie imi place mult ardeiul gras si chiar nu am facut supa crema din el.
    weekend placut ...paaaaaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... Delicioasa aceasta supa crema!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.