Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 15 august 2015

Frigărui cu chiftele de pui și porumb






 
Imi place porumbul si imi plac boabele de porumb din conserva  SunFood, de aceea cand am vazut aceasta reteta in cartea Retete pentru prieteni din reteua Lid, a trebuit sa o fac, cu modificarile de rigoare, bineinteles :-) 
E adevarat ca am incins cuptorul, dar am facut-o intr-o seara racoroasa de iunie :-)

Timp de preparare: 30'

Ingrediente:
350g piept de pui,
3 fire de ceapă verde,
1 conserva de porumb SunFood,
2 catei de usturoi,
1/2 ardei gras roșu,
1 lingură de pătrunjel proaspăt tocat,
1 ou,
20ml smântână,
1 plic șofran Kotanyi,
2 felii de pâine,
20g migdale,
1 roșie,
1 lingură de oțet de sherry,
sare si piper mozaic din rasnitele Kotanyi,
ulei de măsline.

Mod de preparare:
Pieptul de pui se spala, se tamponeaza cu prosoape de hartie, se taie cubulete, apoi se da prin masina de tocat carne.
Ceapa verde se spala, se curata si se marunteste.
 Usturoiul se cojeste, iar un catel se toaca marunt.
Ardeiul se spala, se curata si se taie bucatele.
Porumbul se spala, se clateste si se pune la scurs-am folosit doar jumatate de conserva.


 Carnea tocata-eu am taiat-o marunt cu cutitul :P- se amesteca mai apoi cu toate ingredientele de mai sus

si cu patrunjelul verde taiat marunt si se condimenteaza dupa gust cu sare si piper mozaic din rasnitele Kotanyi.


Cu mainile umezite se formeaza aproximativ 20 de chiftelute de dimensiuni egale care se monteaza pe frigarui. Am pus cate 4 chiftelute pe o frigaruie ca sa nu fiu nevoita sa fac doua tavi.
Se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se dau la cuptorul preincalzit la 180 de grade. Se lasa aproximativ 20-25 de minute.


 De asemenea, se pot praji intr-o tigaie cu ulei incins, pe toate partile, timp de cca 5 minute, dupa care se scot pe prosoape absorbante si se pastreaza la cald. Eu prefer varianta cu cuptorul, oricat ar fi de cald.
 Sofranul se dizolva in 4 linguri de apa fierbinte.


 Painea se taie cubulete, iar usturoiul ramas se toaca marunt. Se incing 2 linguri de ulei si se pun la prajit usturoiul, painea si migdalele. Rosia se taie in doua, apoi cubulete si se caleste impreuna cu restul compozitiei, dupa care se condimenteaza totul cu otet si sofran.

 Se condimenteaza dupa gust.
Se serveste alaturi de frigaruile cu chiftele.
Am scos doua din cele patru chiftele de pe o frigaruie si am lasat doar doua chiftele, astfel incat sa putem prinde frigaruia cu mana :P


Am pus porumb intr-un pahar mic de tuica, apoi am infipt cateva frigarui in el.


Am servit alaturi de o salata de castraveti cu marar.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.