Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 25 octombrie 2012

Sandwich vitaminizant cu miez de lapte

Made by Liana






Am fost inspirata cand am cumparat o salata Lollo Biondo, deoarece stiam ca pot pregati un super sandwich vitaminizant cu legume. Bine, bine, si putina carnita, de fapt sunculita ca-s o carnivora..rrrrr :D


Ce mi-a trebuit pentru acest sandwich?
Pai, o chifla cu seminte,doar o felie de sunca, vreo 6 frunze de salata, un morcov, jumatate de ardei rosu si branza calcica Miez de lapte de la Delaco.Plus o jumatate de lamaie cu care am stropit frunzele de salata si fasiile de morcov.

Cum am procedat?

In primul rand am tait pe orizontala chifla in jumatate si am scobit miezul din cele doua jumatati.


Intr-o jumatate de chifla, care va fi baza, am pus trei frunze de salata, peste ele, felii de ardei rosu



apoi o felie de sunca



felii de morcov pe care le-am facut cu ajutorul cutitului de feliat legume






si "miez de lapte", adica branza calcica de la Delaco din belsug! Fiecare bucatica am taat-o in doua si le-am pus in asa fel incat sa nu fie goluri, adica una langa alta, apoi celelalte jumatati printre ele, cu varful in jos



peste branzica, din nou salatica si cealalta jumatate de chifla.




 Sandwichiul gata:





si taiat pe din doua ca sa-i puteti admira culorile:


No', asta a fost micul meu dejun vitaminizant, colorat, super sanatos si gustos cu miez de lapte ca fara el nu se poate!

Pofta buna cu sanatate va doresc!

12 comentarii :

  1. O bunatate , trimite si la nora unu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trimit, cum nu,ca lui Tudor nu-i plac legumele, doar branza, ceea ce nu-i rau ;-)

      Ștergere
  2. Mie-mi place cum arata,dar cum ai reusit sa musti din el?:)E urias!
    :))Sa nu vrea nimeni sa-ti deschizi tu gura:).
    La cina ai facut bis?.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi,hi...l-am flecit, mai Angi, ca tare-i frageda chifla, nu a fost nicio problema. Asta a fost micul dejun ;-)

      Ștergere
  3. Ce de vitamine intr-un singur sandwich!! Fur si eu unul pentru pachetul de maine ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta am zis si eu ;-)Nu fura, ca-ti fac io unul cu drag, puup

      Ștergere
  4. Inca nu am luat micul dejun,dar daca ma grabesc nitel,ajung pana la cina,,,,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce bine arata sectiunea aia!!!....vreau si eu unul pt maine dimineata !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce frumusete! Nici cel mai mofturos copil nu poate refuza asa ceva! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata fantastic! Sandwich umplut baban! Mmmmm!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.