Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 27 iunie 2010

Tort Stup de albine












Azi, 27 iunie a.c., fiul meu, Tudor, implineste 2 ani.
Si ma gandeam ce tort sa-i fac de ziua lui...vazusem pe un site american un tort in forma unui stup de albine si mi-au ramas pe retina albinute alea mici cu ochii negri.
Asa ca mi-am suflecat manecile si m-am pus pe treaba.
De vineri!
Am facut rapid doua blaturi de tort in forme diferite, una mai mare si una mai mica, am facut crema si sambata dimineata pasta de lapte praf. Si spre pranz incolo a fost gata tortul pentru soarele meu, albinuta mea geniala, Tudor.



Ingrediente pentru blat si modul de preparare il gasiti aici :


Am taiat blaturile in doua si am inceput sa le decupez....



pe urma le-am mai taiat odata si in loc de patru, am obtinut sase blaturi...pe care le-am suprapus dupa ce le-am taiat unele mai mici ca celelalte ...exact ca o piramida...



gata imbracat in crema de branza



Ingrediente crema:

300g branza proaspata de vaci,
200g smantana,
1 pliculet de gelatina,
100g zahar pudra,
1 lingurita suc de lamaie,
coaja rasa de la o lamaie.

Ei, eu am avut aproape 1 kg de branza la congelator, dupa ce am dezghetat-o si pus-o la scurs, a mai ramas aproape 900 g...totusi, am pus 400 g smantana si am folosit doua pliculete de gelatina in 150 ml apa. Si vreo 300 g zahar...

Reteta am gasit-o la un Tort cu branza dulce din rev. Click pt. femei si o redau ca atare.
Branza se bate cu mixerul, se adauga smantana, zaharul, sucul si coaja de lamaie. Se prepara gelatina cum scrie pe ambalaj si apoi se toarna imediat in branza.
Eu am pus putin colorant alimentar galben, sa fie in ton cu "amabalajul" ;-)
Se pune umplutura de branza pe blat si se niveleaza. Se da la rece sa se inchege.

Ingrediente pentru pasta de lapte praf si modul de preparare atat a pastei, cat si al albinutelor si florilor, le gasiti aici:



Doar cu scobitori au stat atat de frumos pe tort...am rupt o scobitoare in doua si le-am facut picioruse...unele au avut nevoie de vreo 6...

Intrarea in stup am facut-o dintr-o bucata de pasta alba pe care am vopsit-o cu ciocolata...




doua felii delicioaseeeee...







Va dati seama ca Tudor a avut treaba cu albinutele ;-) Apoi i-am pus doua stelute lumanari pe tort si a avut de lucru cu ele.



A mancat o felie intreaga si mi-a cerut sa-i dau si din feliuta mea, pe urma a fugit la tati sa-i dea si din feliuta lui. Albinuta noastra :-)) La multi ani, Tudor!

O zi cu soare va doresc, ca lumina mea, Tudor!

41 de comentarii :

  1. La Multi Ani!sa va traiasca feciorasul si sa va aduca numai bucurii!
    ...tortul este tare,tare simpatic,dar ai si "bibilit" la el!Sa aveti o duminica frumoasa,cu mult soare!xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, Carmen! Da'...ma cam doare spatele:-((..plus ca imbatranesc, clar!
    Soare la toata lumea...ca la noi, la Timisoara, ploua de curge...

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani lui tudor si un drum frumos in viata,plin de fericire,iar voua multe bucurii!fantastic tortul, parca e desprins din basm!

    RăspundețiȘtergere
  4. Liana ,draga,un tort grozav....iar lui Tudor ,ii spun la multi ani cu sanatate multa,sa creasca mare,frumos ,destept ,sa fiti mindri de el!
    Va imbratisez si va pup pe toti trei!

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI ANI!Sa fie sanatos!Foarte frumoase albinutele...am incercat si eu,dar nu prea arata a albinuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciao cara!! Ma che splendida torta!! Quelle apine sono spettacolari!!! Sei stata bravissima!! Auguroni al tuo bimbo e un bacione.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Alison! Si eu am vrut sa-i fac un tort de poveste ;-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Janet, draga, iti multumec frumos de urari! Si noi trei te pupam pe tine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Geta-multumesc! Nu trebuie sa te dai batuta, mai incearca, sunt convinsa ca vei reusi pana la urma ;-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata de poveste,sa-ti traiasca micutul!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani,Tudor!! sa cresti mare sanatos si sa iti bucuri parinti cu realizarile tale.
    Liana sa-ti traiasca mandretea de baiat.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Amalia-multumesc!

    Lory- multumesc mult si tie iti doresc asemenea!Pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Bellísima te felicito.
    Besos
    Annie

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari si La multi ani! copilului tau cu sanatate si numai bine.
    Frumos tortul cu albinute.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa-ti traiasca printisorul si sa aibe noroc, sa va bucurati de el si el de voi. La multi ani, tortuletul foarte fain, cred ca albinutele l-au papat repede!;)
    O saptamana frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  16. Inca o data "La multi ani,Tudor"!iti doreste tusi,unchiu si verisorii tai precum si multa sanatate,noroc in viata,crestere mare si o copilarie fericita alaturi de parintii tai!Nota 10 lui mami pt.tort,a fost foarte bun si este foarte aspectos!

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani, domnu' presedinte!

    RăspundețiȘtergere
  18. La Multi Ani Tudor!... sa-ti traiasca si sa va aduca numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  19. Annie- gracias!

    Floare de lotus-multumesc pt. apreciere si urari!

    Yafa- multumesc mult, la fel le doresc si printisorilor tai!

    RăspundețiȘtergere
  20. Vlady- multumesc, sor'mea, pt. nota ;-)Sper ca si lui unchiu' si verisorii lui Tudor i-au placut tortuletu'.puuup

    RăspundețiȘtergere
  21. Db-Dana, esti trecuta pe lista privilegiatilor...din viitor ;-)

    RăspundețiȘtergere
  22. quelle artiste tu es!!!
    cette réalisation est sublime, bravo
    il ne me reste qu'a venir prendre ma part du gâteau
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  23. Merci beaucoup, Fimere! De tout mon coeur,une tranche et une "abeille" pour toi ;-)

    RăspundețiȘtergere
  24. Liana, merci de vizita si comment!
    La Multi Ani fiului tau cu fericire si noroc!
    Tortuletul este foarte, foarte dragut! Complimente pentru tot! XO

    RăspundețiȘtergere
  25. La multi ani lui Tudor, cu sanatate si bucurii, copilarie fericita! Tortul e o incantare!

    RăspundețiȘtergere
  26. La multi ani lui Tudor sa creasca mare si frumos iar tu sa fi o mama fericita.E un tort extraordinar.te felicit si eu si iti doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  27. Hallo Liana si un LA MULTI ANI sarbatoritului!
    Tortuletul tau arata "MINUNAT,APETISANT....!!!
    Felicitrai pentru rabdarea si iscusinta avuta de a prepara un asemena tort!
    Mult succes in continuare!
    Cu prietenie
    Laura S!

    RăspundețiȘtergere
  28. Ciao carissima, questa torta è meravigliosa! Una vera opera d'arte! Complimenti e un forte abbraccio

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumesc pentru vizita blog-ul meu
    Ai niste retete foarte nou şi original, nu ştiam că un fel de acoperire tort
    Voi lua blog-ul dvs. la favorite pentru a tine în vedere atunci când postaţi o reteta
    afecţiune

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu nu vreau decat Ministerul Turismului! Un fel de Udrea? Nuuuuuu.. bleaaah

    RăspundețiȘtergere
  31. Bravo Liana, c'est vraiment joli.
    J'aime beaucoup.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  32. @ Nina's- o sa mai trec pe la tine, ca-mi place.Multumesc de complimente si de aprecieri!

    @Maria Elena- multumesc pt. urari!

    @Nela- multumesc, ma bucur ca te-am descoperit!

    @Laura L.-in sfarsit am reusit sa-ti las un comentariu, de-ai sti de cand ma chinui...nu stiu de ce nu merge la tine...merci frumos pt. prietenie!

    @Lady Boheme- grazie mille!

    @Angelica- muchissimas gracias!

    @DB-Dana, ce zici de Ministeru' Educatiei?

    @Nadji- merci beaucoup!

    RăspundețiȘtergere
  33. Eu vin cu urarile mai tarziu ,dar mai bine mai tarziu decat niciodata cum spune proverbul.Draga mea sa-i dea dumnezeu baietelului tau mititelul,multa,multa sanatate si sa creasca mare si frumos,sa aibe mult noroc si tot ce i-si doreste in viata sa se implineasca!multi pupicei pentru albinuta voastra!

    RăspundețiȘtergere
  34. Multumesc frumos, Gabriela. Daca ai copii, la fel le doresc si eu lor.

    RăspundețiȘtergere
  35. ce tort frumos, felicitari !...imi plac albinutele de numa !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.