Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 31 decembrie 2012

Fursecuri cu fructe uscate










Aveam cate pungulite cu fructe uscate: visine, afine, coacaze, cateva feliute de banane, merisoare, stafide mari si brune, si nu stiam ce sa fac cu ele...ma gandeam totusi la un chec...dar am gasit aceasta reteta in revista Libertatea Retete nr.11/2012 si mi-a fost clar ce voi face, chiar daca in reteta se cere "fructe de padure congelate". Mie nu-mi plac, nu folosesc, dar am zis ca voi folosi cu brio fructele mele uscate pe care le voi hidrata ;-)

Ingrediente:
350g fructe uscate,
2 oua,
150g zahar,
200g zahar brun,
200g unt,
450g faina,
30g susan,
un plic praf de copt,
o fiola esenta de vanilie.






Mod de preparare:

1.Intr-un vas se mixeaza ouale adaugand putin cate putin zaharul alb, zaharul brun, sarea si vanilia.




 Faina se amesteca cu praful de copt si apoi se cerne, iar untul se topeste.

2. Untul topit se toarna peste amestecul de zahar si oua,




se pune si faina si se lucreaza cu mana. Se adauga susanul si fructele-pe care le-am tinut vreo doua ore in apa calda la hidratat, apoi le-am scurs bine de tot si le-am uscat in prosoape absorbante de hartie-





si se continua lucrul cu mana pentru ca fructele sa fie bine repartizate in tot aluatul. Daca veti folosi totusi fructe de padure congelate, trebuie sa le  decongelati si scurgeti. Hmm, mie imi suna a piure deja...

3. Aluatul se aduna intr-o bila



care se inveleste in folie alimentara si se da la rece pentru o ora.

4. Apoi, din aluat se iau bucati mici cu o lingura, se aplatizeaza intre palme si se pun fursecurile in tava de copt tapetata cu hartie, lasand spatiu intre fursecuri.



Se dau la cuptor pentru 10-15 minute.

Sunt gata cand se fac aurii pe "talpa". ;-)




Sotului meu i-au placut foarte mult ;-)

10 comentarii :

  1. LA MULTI ANI 2013!
    Sanatate si numai bine!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buni :) imi place tot ce are fructe uscate in compozitie, foarte mult !
    La Multi Ani surioaro :-* !!! Sa-ti aduca noul an doar lucruri pozitive, multa sanatate, iubire, creativitate si intelepciune!
    Te pup si ai grija de tine :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani, Liana. Arată delicios fursecurile tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu refuz o portie de fursecuri fructate delicioase.
    Un An Nou Fericit! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!!!Un 2013 plin de impliniri si bucurii!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!Un an nou cu sanatate si multa liniste sufleteasca iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fericire, impliniri si numai bucurii in 2013.
    La multi ani! Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani frumosi si luminosi, plini de bucurii si sanatate!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.