Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 24 martie 2014

Tagliatelle cu hribi si menta










Cina de post: Tagliatelle cu hribi si menta! 
Hribul (Boletus edulis) este o ciupercă de pădure comestibilă, cu piciorul alb, gros și cu pălăria brună-gălbuie. In denumirea populara, hribii sunt cunoscuti sub denumirea de copite, mânătărci sau pitoance. Iar eu am primit de la soacra-mea din Cluj borcane cu copite in ulei. 
Reteta este din colectia Delicii in bucatarie, volumul Paste, Ed.Adevarul, 2011.



Pregatire: 10'
Preparare: 20'
Dificultate: mica
Calorii: 392


Ingrediente:
380g tagliatelle fara ou,
300g hribi,
3 linguri ulei de masline extravirgin,
1/2 ardei iute fara seminte,
1 catel de usturoi,
1 lingura de menta verde Kotanyi(sau menta pisicii),
sare si piper,
condimente speciale 5 senses Exotisch Kotanyi.

Mod de preparare:

1. Indeparteaza partea cu pamant de la baza hribilor, curata-i cu servetele umezite in apa si taie-i lamele.

Eu am primit de la soacra-mea, de la Cluj, copite, adica hribi in ulei, la borcan. Cateva borcane ;-)
Acum am folosit un borcan de 250g. Doar le-am trecut pe sub un jet de apa rece, le-am mai taiat putin, ca erau prea mari si le-am lasat la scurs.

Incinge uleiul intr-o tigaie si caleste foarte putin usturoiul si ardeiul iute. Adauga ciupercile si soteaza-le 5 minute, adaugand sare si piper, dupa gust.


 Cutiuta 5 Senses de la Kotanyi contine: sare de mare cu aroma de curcuma si lamaie, mango, chimen negru, chili, trifoi, ghimbir.



Fierbe al dente tagliatellele in apa clocotita cu un praf de sare, scurge-le si pune-le in tigaia cu sos; caleste-le si serveste-le aburinde, presarate cu  menta verde de la Kotanyi.



Stiati ca...menta si menta pisicii au o aroma complexa, asociata adesea cu plantele medicinale? Folosirea acestui tip de plante confera felului de mancare un gust mai salbatic, evidentiind, in acelasi timp, aroma ciupercilor.



Bune de tot!!!


Menta le da o aroma incredibila pastelor!! Merita sa incercati reteta ;-)








Un comentariu :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.