Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 3 octombrie 2012

Rulada de pui cu sos de cascaval si paste inimioare

Made by Liana







Vroiam neaparat sa fac pastele inimioare cumparate din Italia in excursia pe care am castigat-o in luna mai, de la Delimano.
Ma tot gandeam cu ce sos sa le pregatesc...am vrut sa fac iar sosul de marar de-aici. Dar...n-am mai avut marar in congelator, l-am consumat pe tot si de cele mai multe ori cand nu am, nu ma descurajez si nici nu fug in piata, pentru ca nu pot sa pierd atata timp, ci gasesc o alta solutie. Aveam o bucata de cascaval in frigider, hmm...Sos de cascaval, daaa! L-am facut pentru prima data si a fost nemaipomenit!!!
Rulada de pui practic am umplut-o cu niste legume ce le-am fiert pentru supa de pui si cum nu am pus decat doua bucati de carne in supa, cu celelalte am facut rulada. Ficatul de manzat era fript, asa ca...m-am gandit sa fac pasta legumele fierte si sa tai marunt ficatul si sa-l pun in umplutura.  A fost o alegere de moment, dar m-am bucurat ca Tudor a mancat astfel si ficat si legume si piept de pui ;-)))
Iar, la final, cand totul a fost gata, am asezat frumos rulada pe tava ovala de portelan, am acoperit-o cu sosul fantastic, apoi peste sos, am presarat pastele inimioare multicolore!
Ne-am bucurat ochii, inima si burtile! Aleluia!!! ;-)))

Ingrediente:
400g piept de pui,
1 dovlecel,
1 morcov,
1 cartof,
100g ficat de manzat,
sare si piper.

Pentru sosul de cascaval:
1 lingura de unt,
2 linguri de faina,
1 cana de lapte,
150g cascaval ras,
sare si piper.

Pentru garnitura:
paste colorate inimioare -Cuoricini



Mod de preparare:

Pieptul de pui il cumpar mereu la caserola gata taiat bucati pentru snitele, dar mie nu-mi plac snitelele, nu am facut niciodata. Eu fac mereu rulade de pui sau pur si simplu la gratar, dupa ce le tin peste noapte intr-un bait aromat. Pieptul de pui taiat fasii il cumpar mereu de la Auchan, de la Safir, Deliciosul de Vaslui!Ieftin si bun!
Deci, pe fiecare felie in parte am asezat-o intre doua folii alimentare, ca sa nu stropeasca, si le-am batut putin cu ciocanul. Apoi, le-am asezonat cu sare si piper.
Legumele fierte



le-am pasat, le-am asezonat cu sare si piper, am taiat bucati ficatul




si l-am amestecat cu pasta de legume.
Pe o folie de aluminiu am asezat frumos feliile din piept de pui, usor suprapuse, ca nu cumva sa se scurga umplutura in timpul coacerii, am asezat umplutura,



 am intins-o pana la margini si cu ajutorul foliei am rulat.
Am pus rulada gata infasurata intr-o tava de yena cu putina apa



 si am lasat-o la cuptor la foc mic vreo 20 de minute.

In timpul acesta am facut sosul.

In oala speciala pentru sosuri de la Delimano, pusa pe foc pana in momentul in care senzorul de caldura de pe maner s-a facut rosu, am pus untul, iar cand acesta s-a facut lichid, am pus si faina. Am amestecat rapid ca sa nu se prajeasca prea tare, am turnat laptele caldut



si iar am amestecat ca sa nu ramana cocoloase. Cand laptele s-a ingrosat, am pus cascavalul razuit

 

 pe razatoarea mare. Atat de frumos s-a topit si la fel de frumos se dezlipea de pe vasul de ceramica...



trebuie sa-l aveti, face toti banii, credeti-ma! Nu stiu ce se intampla cu sosul meu de cascaval daca il faceam intr-o oala veche de-a mea...dezastru, nici nu vreau sa ma gandesc.
Gata si sosul, asadar am trecut la fapte....aaasta, la paste ;-)))

Am pus o oala cu apa si sare  la fiert, iar cand a inceput sa clocoteasca, am pus pastele.
 Inimioarele colorate mi-au luat ochii...tare dragalase. Le-am fiert opt minute, dupa cum scria pe ambalaj, dar mereu iau una sa verific daca e facuta.A fost! Deci, repede sub jet de apa rece si un strop de ulei peste ele sa nu se lipeasca.Le-am acoperit ca sa nu se usuce, si m-am ocupat de rulada.
Am scos-o din folie, i-am taiat capetele si am asezat-o in tava de portelan. Am acoperit-o cu sosul de cascaval, apoi am turnat sos de jur-imprejurul ei. Am presarat oregano peste sos si pastele inimioare peste sos, de jur imprejurul ruladei.


Preafrumos!

 




Am mancat cu ochii transformati in inimioare, ne zbura inimioara din piept ca la desene animate, jur, a fost super! A fost a nu stiu cata oara cand am mancat cu o bucurie nemaipomenita in suflet si gropite in obrajori! Nu de pofta, nu de foame, pur si simplu de fericire! Parca as mai face un drum in Italia, doar ca sa cumpar paste inimioare multicolore.
Chiar fac minuni!!!!

37 de comentarii :

  1. Bella rulada te ha quedado estupenda luce muy sabrosa,abrazos y abrazos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata mancare, frumos relatata, frumos prezentata. Imi plac mult si pastele inimioara, sunt tare dragute si tare bione le sta acolo in farfurie. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Paula! :* Acum imi pare rau ca nu am luat mai multe pungi de cuoricini...

      Ștergere
  3. ce bine arata...cred ca mi-ar fi fost mila sa mananc pastele alea...sunt atat de dragalase...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ne-a fost mila deloc de ele, ne-am bucurat sa le mancam, pt. ca brusc am devenit foarte, foarte fericiti!!!

      Ștergere
  4. Ce aranjament placut ochiului... si ce rulada!:)
    Pastele sunt super;sper sa-mi iasa si mie in cale,pe la cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Chiar a fost o chestie de moment, nimic planificat, dar se pare ca mi-a iesit ;-) Iti doresc succes :*

      Ștergere
  5. Sunt mare fan rulade asa ca nu puteam lipsi, arata minunat iar pastele sunt atat de frumoase ca nici nu te induri sa le mananci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca esti, doar cine se aseamana, se-aduna ;-))) Tu nu ai gasit in Roma paste inimioare??

      Ștergere
  6. Imagineaza-ti ce "inimioare" fac eu acum in fata monitorului!:)
    E mai mult decat sublima aceasta reteta!
    N-am oala,n-am paste,dar am o pofta!!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi,hi...efectul scontat, da, stiu ;-) Ce mai conteaza ca n-ai nici oala si nici paste?...important este ca ai fost fericita citind/vazand aceasta reteta...este??? te pup

      Ștergere
  7. Estetic si delicios in egala masura. Ce te-a impresionat cel mai mult in Italia din punct de vedere culinar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Din punct de vedere culinar in Italia nu m-a impresionat nimic...retete simple, ingrediente naturale si putine.

      Ștergere
  8. Liana, esti o scumpa, multumesc de grija.Sunt bine, admir creatiile voastre si fac o mica pauza.
    Pupici si tie, dar mai ales lui Tudor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa nu fiu ingrijorata cand aflu numai vesti rele?? Am crezut ca ti s-a intamplat ceva, cand am vazut ca nu ai mai scris pe blog de mai mult de o luna de zile.Dar, ma bucur ca esti bine!Ufff! Hai, lasa pauza si vino cu retetele tale minunate ca mi-e dor de tine :*

      Ștergere
  9. Ce simpatice sint pastele, daca le vede Isabella, il trimite pe tat'su miine la cumparaturi... De rulada nu mai zic nimic, doar imi imaginez cit poate fi de buna... La cite comentarii sint aici, sigur nu a mai ramas si pentru mine o feliuta micuta, micuta... Pupici si o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, io zic sa le vada si sa plece tac'su fuguta sa indeplineasca dorinta printesei! ;-))) Are altceva de facut? hi,hi:P
      O portie mica-mica de fericire am pastrat si pentru tine, draga mea!Te-astept cu bratele deschise :*

      Ștergere
  10. țuca-o-ar Jorjana pe ea de pricepută și de destoinică! a, și să nu uit: mînca-ț-aș rulada aia că tare bine mai arată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu, nebuno, era sa-mi stea inima-n loc!!! uhhh, pupa-te-as si io pe tine de fomista mica ce esti!...si dulce :*

      Ștergere
  11. Arata super! Delicioasa rulada si tare faine pastele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Pe noi cel mai mult si mai mult ne-a incantat sosul de cascaval, pastele, apoi rulada ;-)

      Ștergere
  12. wow.....ce frumoase sunt pastele si ce minunata este rulada.
    Pup si seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Rulada ca rulada, dar inimioarele arata foarte bine. Imi place ca nu si-au stricat forma la fiert.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este, nu si-au stricat forma datorita legumelor pe care le contineau ;-)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.