Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 31 martie 2012

Meniu festiv de Martisor

Made by Liana





De prima data cand am citit despre concursul lansat de Laura Laurentiu, m-a apucat tremuriciul...si stresul...sunt mereu stresata...ma agit incontinuu, mi-e frica mereu sa nu pierd, sa nu uit, sa nu-mi scape ceva....si am atata treaba...de aceea am ajuns pe ultima suta de metri la finalul acestui concurs.
Acesta este meniul de sarbatoare prin care celebrez Luna Femeilor si cu care particip la concursul “KitchenAid de Martisor”.

0


M-am gandit mult ce si cum sa fac si m-am hotarat la un meniu alb-rosu de Martisor. Sunt si dinamovista, se stie ;-) Inspirata fiind si de aparatul minune care se da drept premiu castigatorului, unicului castigator al acestui concurs:un KitchenAid alb-rosu ;-)) In mare, aceste doua culori sa predomine preparatul. Ca mie mi-au iesit de doua ori roz, asta este...n-am avut cum sa le fac rosii :(

Va invit sa degustati virtual,din pacate, meniul ales de mine:

Pentru aperitiv m-am gandit la un Mousse de somon cu icre - painea alba si somonul roz, icrele de asemenea.




La felul doi mi-au iesit in sfarsit culorile: Terina "gourmande" cu ficat si carne de pui-ficatul rosu, carnea de pui alba ;-)




Iar pentru tortul Trandafirul alb, oricat m-am chinuit cu colorantul meu rosu, tot roz ciclamen a iesit:


Bine, lasand culorile la o parte, sa nu pierdem esentialul: am cautat sa prepar retete deosebite, speciale pentru un meniu festiv, de gala, pentru Luna Femeilor, pentru femeia si mama din mine. Incerc mereu sa-mi depasesc limitele, sunt doar o bucatareasa amatoare care gateste doar pentru familia ei si primeste in schimb, multa dragoste.

Tin sa-i multumesc Laurei Laurentiu pentru acest concurs minunat si pentru faptul ca m-a provocat sa-mi depasesc limitele.
Va multumesc, voua, cititorilor blogului si prietenilor mei ca ati fost invitatii speciali la acest meniu festiv!
Va mai astept cu drag si altadata, mai poftiti pe la mine.
Liana

27 de comentarii :

  1. Felicitari pentru meniu si multa bafta!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Liana, meniu complet! frumos tortul trandafir! mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de bine arata toate !!!
    Felicitari si mult noroc.
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa vedem ce o sa zica si juriul ;-) Merci fain, te tzuc si io :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Un meniu foarte delicios draga Liana, felicitari pentru idei inedite, iti doresc mult succes la concurs, tare m-as bucura sa aud c-ai castigat :-* !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, n-o sa auzi, ca vreo 15 din cele 37 de meniuri sunt de chef, juriul va avea o misiune imposibila...dar tu esti surioara mea iubita si-ti multumesc mult pt. incurajari :* <3

      Ștergere
  6. Un meniu absolut minunat!!!Bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu cu ce produse participa ceilalti concurenti,dar pe mine(nici macar nu-s in juriu)m-ai convins ca ai talent,indemanare,ca esti un om deschis la provocari,imaginatia nu-ti lipseste,ba chiar se revarsa in petale trandafirii...deci,BAFTA!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc frumos, Angi, esti o scumpa :* <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari pentru meniu!!!!Multa bafta la concurs:)!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu se stie, poate ca Libertatea Retete a incercat din rasputeri sa faca roz ciclamen si nu le-a iesit decit rosu :)

    Mult success!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Libertatea Retete trandafirul este alb si pe deasupra pudrat cu zahar. Niciodata nu imit, ci incerc sa-mi folosesc imaginatia ca sa fie diferit de sursa ;-)

      Ștergere
  11. Toate ca toate,dar tortul este super.Pup si bafta muuuulta draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai Liana,n-ai pus fel principal !!! ai pus 2 aperitive.Terina este aperitiv,nu e fel principal !Fir-as sa fiu ca n-am vazut mai devreme !prezentarea insa e de exceptie !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.