Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 6 ianuarie 2013

Sapte pacate

 Craciunul a trecut. Stiu. Dar va mai veni. Sunt sigura de asta. Eu nu cred in Apocalipssa.
Deci, vreau sa cred ca voi ajunge sanatoasa si fericita sa sarbatoresc si Craciunul din 2013. Tocmai de aceea imi fac planuri. Cu ce sa ma imbrac, ce sa port...
In noaptea de Craciun se spune ca ar fi bine sa porti ceva rosu. Aduce noroc ;-)
Am purtat si eu, in fiecare an port, si in toti anii am avut noroc.

Vreau sa fiu stralucitoare! Vreau bijuterii cu cristale Swarovski!

Acum am descoperit o bijuterie pe care mi-ar fi placut sa o port in noaptea de Craciun. Un lant cu un mar norocos cu cristale Swarovski si cercei cu cristale rosii ;-)


Si tot acum am descoperit siteul SevenSins.ro, adica Sapte Pacate ;-)
Un  site ce a fost premiat la GPec 2012 pentru performantele in comertul electronic: „Best Online Merchant Award for the Fashion Category” si „Best Online Merchant Award for the Experienced Online Shops Category”.
Sunt o gramada de categorii, dar prima care mi-a sarit in ochi a fost cea de lenjerie intima, super lenjerie intima! Super sexy!!

Prima data mi-au cazut ochii pe aceasta:

Este un babydolls Electra!

 Cred ca s-ar potrivi de minune marul cu cristale in locul margelelor, nu-i asa?

Sau acest set, pe care cu greu l-am ales din multitudinea de seturi super-sexy.




Probabil ca as ascunde aceasta lenjerie sub o rochie la fel de sexy




Sunt atat de multe, de-abia le-am ales...voi sunteti hotarate din prima, alegeti usor sau dupa ce vizionati toate rochiile, toate lenjeriile sexy si toate bijuteriile Swarovski?

Eu macar stiu cu ce ma voi imbraca de Craciunul viitor ;-)

2 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.