Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 7 iunie 2013

Gratin din piept de pui cu ciuperci





 Mijlocul lui iunie din anul de gratie 2013...la Timisoara e frig,  urat si ploua....
Ce bineeee! Sa incingem cuptoarele, zic! Si sa inaugurez noul meu vas de ceramica albastru pentru cuptor achizitionat  cu un superpret de la Kaufland.
Si ce-as fi putut face eu mai delicios decat un gratin, huh?
Inspirata din bucataria frantuzeasca, mancarea gratinata este consistenta si da o nota de eleganta mesei. Traditional se serveste in vasul in care am gatit-o, deci noul meu vas poate fi admirat ;-)


Timp de preparare: 1h40'
Portii: 4
Dificultate: mica


Ingrediente:
600g piept de pui,
2 catei de usturoi,
250g rosii din conserva,
1 lingura cimbru tocat Kotanyi,
4 linguri ulei,
200g ciuperci champignon,
100g cascaval,
3 galbenusuri,
sare si piper din rasnitele Kotanyi.

Garnitura:
cartofi natur,
condimente pentru cartofi din rasnita Kotanyi.

Mod de preparare:
1. Speli pieptul de pui, il usuci, il condimentezi cu sare si piper, dupa gust,



si-l prajesti pe ambele parti in doua linguri de ulei incins.



 Il scoti deoparte.

2. In uleiul ramas, calesti putin usturoiul tocat marunt, adaugi rosiile, cimbrul,



 lasi sa dea in cateva clocote, dupa care il rastorni intr-un vas termorezistent.

3. Speli ciupercile foarte bine, -am folosit o conserva de ciuperci-le tai bucati, le calesti in doua linguri de ulei incins pana ce se inmoaie,



 dupa care le lasi deoparte.

4. Tai pieptul de pui fasii mai groase si le asezi cat mai strans peste sosul de rosii, intercalandu-le cu ciuperci.



5. Dai cascavalul pe razatoarea mare, il amesteci cu galbenusurile si condimentezi cu sare si piper din rasnitele Kotanyi, dupa gust.



 Il asezi peste carnea de pui, doar pe mijloc.



6. Introduci vasul in cuptorul preincalzit la 190 de grade pana devine auriu. Il oti servi cu o garnitura de cartofi natur.

Cartofii natur i-am asezonat cu condimente pentru cartofi din rasnita Kotanyi..am pus si cateva bucatele de unt peste ei, fierbinti.


 Peste gratin am presarat cateva fire de usturoi verde tocate marunt.


Si-un pahar de vin alb, am adaugat eu ;-)



Pofta buna!!

5 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.