Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 24 aprilie 2015

Revolutionara crema Nivea Care


 Nivea este unul dintre cele mai mari si populare branduri din lume de pe piata produselor de ingrijire a pielii. Nivea apartine companiei nemtesti Beiersdorf si a luat nastere in anul 1911.
Oskar Troplowitz, proprietarul Beiersdorf, in stransa colaborare cu chimistul Isaac Lifschaltz si dermatologul Paul Unna,  au initiat in 1911 dezvoltarea unei creme pentru piele bazata pe aceasta emulsie. In luna decembrie a acelui an a intrat pe piata prima crema hidratanta pentru ingrijirea pielii din lume. Tropolowitz i-a dat numele de NIVEA dupa cuvantul latin „nivius A” care inseamna „ alba ca zapada”. Prima cutie avea un design art nouveau, caracteristic vremii respective-conform site-ului wall-street.ro.

Am fost tare bucuroasa, asadar,  cand  am aflat ca voi avea posibilitatea, gratie  Buzzaar România  si NIVEA, de a ma numara printre primii consumatori care vor incerca noul produs cu o formula revolutionara- NIVEA Care.
Am primit  kitul Nivea ce a continut o crema Nivea Care,  muulte mostre, 30 de pliculete pe care le-am impartit cu prietenele mele si peria Nivea cu design exclusiv, toate intr-o gentuta bleumarin, marca Nivea, bineinteles ;-)




Zilele frumoase si calduroase din ultimul timp au fost propice pentru intalniri, depanat amintiri la o cafea si un suc natural rece, alaturi de prietenele mele Andra si Catalina.
Le-am oferit cate doua mostre si le-am vorbit despre pielea hidratata 100% si mai ales de faptul ca pielea nu ramana grasa si lucioasa, lucru de care se temeau si ele.
Andra mi-a promis ca o va incerca si-mi va comunica rezultatul.


Catalina mi-a marturisit ca e fan Nivea si o va folosi cu incredere si o va cauta in magazinele englezesti din orasul din Marea Britanie, unde locuieste de 4 ani. Ma bucur ca m-am putut intalni cu ea si Andra in scurta vacanta de Paste.


Atunci cand ne asteptam copiii  la scoala, noi, mamicile, mai schimbam idei, impresii, retete sau sfaturi din experientele noastre. Acum am vorbit cu mamicile despre mentinerea tenului tanar si hidratat, fara sa ramana gras si le-am impartit mostre cu  formula revolutionara NIVEA Care, crema care si-a pastrat numele, dar care si-a perfectionat mereu formulele, astfel incat sa se potriveasca tuturor tipurilor de ten.

Mamicile Rodica, Dana si Alina mi-au promis ca vor folosi mostrele si imi vor transmite cum li s-a parut noua crema Nivea Care.



De la inceputul lunii aprilie, de cand am primit noua crema revolutionara NIVEA Care,  am folosit-o in fiecare zi, in fiecare dimineata.
Eu nu suport demachiantele, deoarece am tenul hipersensibil, ma inroseam toata si-mi lacrimau ochii, de aceea am renuntat sa mai dau banii pe tot felul de demachiante si ma spal pur si simplu cu apa si sapun. De asemenea nici alte creme nu prea suport, nu pot sa uit de lunile de zile in care m-am chinuit sa scap de cosurile de sub piele, mare cat unghia de la degetul mare, pe care mi le-au facut o crema hidratanta de la o firma concurenta. Foloseam doar Apa de argila tonica si reminalizanta, dar, totusi, tenul imi ramanea uscat, chiar daca o foloseam de 2-3 ori pe zi, deci aveam nevoie de o crema hidratanta, iar Nivea nu numai ca hidrateaza 100%, dar lasa pielea delicata, se absoarbe rapid, fara sa lase senzatia de piele grasa. Pielea ramane delicata exact ca o narcisa fina, delicata si usor parfumata. De fapt, pielea iti este impregnata cu acel senzual miros, incat fiul meu, atunci cand ma saruta pe obraz, imi spune imediat: Iar te-ai dat cu Nivea! ;-)




2 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.