Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 10 ianuarie 2011

Clatite cu branza si somon afumat

Made by Liana







Demult tare am vrut sa fac clatitele astea cu somon...le-am vazut prima data la scumpa de Carmen, care are niste retete si fotografii minunate, va rog sa o vizitati si sa va minunati!- apoi am intalnit-o si in revista Libertatea Retete nr.11/2010.


Ingrediente:

3 clatite sarate,
150g somon afumat,
150g crema de branza cu smantana,
marar,
lamaie.




Am facut mai multe clatite, vreo 8 bucati, din:

2 oua,
o ceasca de faina,
1 pahar de lapte,
2 lingurite de ulei,
sare.

Am dat la blender compozitia si am lasat-o sa se odihneasca o ora, apoi am facut clatitele.

Crema de branza cu smantana a fost de la Apetito si n-am facut decat sa adaug marar taiat marunt.
Somonul putin, doar 150g, mi-ar fi trebuit 300g dar a fost bine si asa, o sa vedeti.

Fiecare clatita am uns-o cu crema de branza,



am pus o felie de somon,



am rulat srans si mi-au iesit exact trei clatite cu toata branza si somonul.
Le-am pus la rece sa se intareasca putin, dar nu le-am lasat mai mult de o ora.

La final, am taiat clatitele felii, cu o parte mai ascutita si alta dreapta,



cat sa stea frumos in picioare cu varful in sus ;-)))



Pe acest platou sunt toate cele trei clatite...suficiente pentru un aperitiv festiv...sau regal, dupa cum va simtiti de rasfatati ;-))

24 de comentarii :

  1. Ох, вкусотийка XD
    Поздрави : )

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte apetisant si-mi imaginez cat sunt de gustoase.A mai ramas cava?Pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. @am-am- hvala! pozdrav

    @Beatrice- ce sa mai ramana? vezi de treaba...ah, ba da, a ramas mararul si lamaia...hi,hi. pup

    @alison- clar! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mama cum arata, Dumnezeule... lasa-ma ca mi-e foame si vreau sa mai slabesc :(

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dragos- o sa fiu acuzata de instigare la mancat, hi,hi...las'ca sunt la moda "pufosii"...baga tare!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce foame mi-ai facut cu clatitele astea,,,,dar prea de dimineata!!!!pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. de cate ori vin pe aici dau o strigatura "ce idee minunata!". ca tot am niste somon in frigider... ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. O nebunie clatitele astea ! Ador combinatia de crema de branza cu somon. Si daca mai are si un firicel de marar acolo, e perfect.
    Cred ca ma autoinvit la tine !

    RăspundețiȘtergere
  9. @Mirela- de dimineata, pe stomacul gol sunt cele mai bune! puup

    @Zazuza- multumesc! fa-le repede, pana nu-ti trece pofta ;-)

    @Miha- merci ;*

    @Vio- esti o draguta! le-as face zilnic, crede-ma, daca mi-as permite.Vino, te astept cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Buneeeee rau!Somonul afumat este placerea mea!
    Sper sa te alegi cu cartea de bucate!

    RăspundețiȘtergere
  11. ...au iesit foarte faine!!!
    Iti doresc mult succes la concurs si te rog sa pastrezi un exemplar cu autograf si pentru mine!XOXO

    RăspundețiȘtergere
  12. @Janet- Merci, Doamne ajuta! E si placerea mea, sa stii, pacat ca e mai rarutz...

    @Carmen- Multumesc! Din pacate e doar un singur exemplar, al meu,(daca o fi sa fie) nu primesc un tiraj...:-(

    RăspundețiȘtergere
  13. @Veronica- eu chiar m-am simtit ca o imparateasa, sa stii ;-) puuup

    RăspundețiȘtergere
  14. Asa ceva nu refuz niciodata............minunat arata.

    RăspundețiȘtergere
  15. Minunate clatitele tale cu somon....
    Referitor la comentariul tau la mine pe blog sa sti ca poti sa faci orice fel de sos prefera sotul tau, nu neaparat cu marar...
    Te tzuc cu drag Sidy!

    RăspundețiȘtergere
  16. Merci mult, Sidy! Eu sunt mofturoasa la marar, nu sotul ;-) te tzuc si eu :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.