Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 20 septembrie 2014

Muschi de porc umplut cu hribi







Ultima punga de hribi pe care am gasit-o in congelator, de la soacra-mea. Si o reteta simpla din cartea Preparate din carne, colectia Delicii in bucatarie, Ed. Adevarul, 2011.
In carte era Rulada de porc pe pat de salata, dar aveam prea multi hribi, asadar am schimbat. Si bine-am facut ;-)

Pregatire: 20',
Preparare: 25',
Dificultate: medie,
Calorii: 593.

Ingrediente pentru 4 persoane:
Pentru carne:
un muschi de porc (500-600g),
1/2 pahar de vin alb,
6 linguri ulei de masline extravirgin,
sare si piper.

Pentru umplutura:
350g hribi,
4 linguri ulei de masline extravirgin,
2 catei de usturoi,
1/2 ardei iute,
1 legatura de patrunjel.

Mod de preparare:
Taie muschiuletul pe lungime, din centru spre margini, in asa fel incat sa obtii o "foaie" de carne. Bate carnea cu ciocanul de snitele  pentru a-i da o grosime uniforma si condimenteaz-o cu sare si piper, dupa gust.

Rumeneste usturoiul necuratat -eu l-am curatat, dar l-am zdrobit-intr-o tigaie cu jumatate din cantitatea de ulei incins si cu ardeiul iute;


 adauga hribii curatati si taiati cubulete si soteaza-i, la foc mare, timp de 5 minute,

 adaugand patrunjelul la sfarsit.



Pune ciupercile sotate-200g- peste carne


 si ruleaz-o strans pe lungime, apoi leag-o cu ata de bucatarie. Marinarii ar fi mandri de mine :P Am legat-o si raslegat-o cu noduri multe si dese si-am strans-o de i-am facut tatuaj, sa fiu sigura ca nu fug hribii :P



 Pune sare si piper, dupa gust, stropeste cu ulei de masline, apoi da-o la cuptor, la 220 de grade C, pentru circa 20 de minute. Dupa 10 minute de stat in cuptor, toarna vinul peste rulada.



Indeparteaza ata de bucatarie si serveste rulada calda, taiata felii, pe pat de hribi -cei ramasi-100g.



Decoreaza cu frunze de patrunjel.


 Sugestie: Poti adauga la umplutura de ciuperci fulgi de cereale si rozmarin tocat marunt.



Si serveste cu un pahar de vin, Cabernet Sauvignon sau Feteasca Regala, cum am avut eu ;-)

3 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.