Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 3 iulie 2012

N-am nimic pe sub tricou!!!

Made by Liana


Cine isi mai aminteste de celebra melodia a Sarmalelor reci-da' de ei isi mai aminteste cineva?, N-ai nimic pe sub tricou!??


"Acum zici de unul Nichita/ care-si pupa in talpa iubitaaa
Cand te vad asa imbietoare/ te-as pupa din cap pana-n picioareee!!!


N-ai nimic pe sub tricou!!!!!... N-ai nimic pe sub tricou!!!!...."


Mi-a venit in cap melodia asta cand am dat peste campania: Tricoul il face pe blogger!organizata de ZorileStore, Blogallnitiative si blogatu.ro.


Pe considerentul ca Haina il face pe om, si Tricoul il face pe blogger am zis sa-mi iau si eu un tricou si sa ma falesc cu el. Nu stiu daca e scump sau ieftin, nici daca e sau nu de firma, dar e preferatul meu!!! Tricoul Dinamo, for ever!!!





Nu stiu cati dintre voi ati avea curajul meu sa iesiti in Timisoara cu tricoul Dinamo pe voi, cand toti sunt suporteri ai echipei locale, Poli Timisoara si sunt alb-violeti! Sau cand majoritatea sunt stelisti si tin cu UCraiova iar dusmanul lor de moarte e Dinamo...dar, imi asum acest risc, pentru ca eu nu-mi schimb preferintele, iubirile si pasiunea mea pentru Dinamo, chit ca nu voi castiga tricoul Puma pe considerentele mai sus enuntate. Fiecare trebuie sa-si marturiseasca sincer preferintele si sa nu faca compromisuri, indiferent de consecinte.Tricoul meu rosu Dinamo ma face mai barbata, mai increzatoare, mai puternica si chiar trufasa cand isi dau unii coate cand ma vad. Asta sunt eu, mandra ca sunt dinamovista din clasa a 4-a primara, de cand aveam 10 ani! Plus ca atunci cand il port, evident...n-am nimic pe sub tricou!!!! ;-)))))))))))


ZorileStore e cel mai generos site pe care-l cunosc eu.


Tot el a daruit peste 400 de papuci bloggerilor care au scris despre site si despre o pereche de papuci pe care si-au ales-o. Astfel ca si eu m-am ales cu niste papuci brazilieni by Gisele Bundchen pe care puteti sa-i vedeti aici. Deci, cum spuneam, ZorileStore e cel mai generos site de incaltaminte/imbracaminte deoarece acum va oferi 20 de tricouri la 20 de bloggeri. Si nu orice fel de tricouri, ci cele mai misto si mai dorite tricouri de pe fata pamantului: P U M A !!!!!!!!!!!! Preturile tricourilor care pot fi castigate sunt cuprinse intre 24.90 lei si 289.90 lei!


Eh, eu mi-am ales unul hot, la 189,90 ron de pe care nu mai imi pot lua ochii!!! Ah, ce-mi place tricoul asta Puma cu Ducati....il vreau!!!!





Dar inca nu m-am hotarat pe care sa-l iau...pe cel rosu sau pe cel negru?? Ce intrebare, auzi...ROSU PAN'LA MOARTE SI DINCOLO DE EA!!! Nu conteaza ca e barbatesc, sunt eu destul de baietoasa si-mi plac tricourile si camasile masculine ;-)


Bineinteles, ca n-am sa port nimic nici pe sub tricoul asta PUMA DUCATI!!!!
Hai DINAMO!!!! ;-)))

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.