Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 20 decembrie 2015

Omletă masala







Prima mea carte de Nigella Lawson, Pur și simplu delicios,  mi-am făcut-o cadou în octombrie, de ziua mea. 
Mi-am dorit-o tare mult!! Iar prima rețetă din această carte am făcut-o imediat atunci, dar n-am avut timp să o postez, decât acum :P 
Redau integral ingredientele și modul de preparare exact așa cum sunt scrise în carte. Introducerea nu o redau, că e prea lungă și nu are rost, dar în mare pot să vă spun că această rețetă e din Kerala, deși Nigella nu a fost niciodată în Kerala. Nici eu n-am fost și habar n-am unde e asta :D
Un prieten de-al ei care a gîndit această carte a Nigellei și care a fost acolo, le-a făcut într-o zi această omletă, iar ei i-a plăcut tare mult și a introdus-o atît în carte, cît și în emisiunea tv.

Mi-a plăcut și mie, dar fără ardei iuți-am folosit chili din rășnița Kotanyi și fără coriandru proaspăt- am avut doar uscat.

Ingrediente:
1 linguriță ulei vegetal,
1 ceapă verde tăiată fin,
1-2 ardei iuți roșii sau verzi, după gust,
1 cățel de usturoi dat prin răzătoarea fină sau tocat mărunt,
1/2 linguriță turmeric,
1 linguriță coriandru măcinat,
1 linguriță chimen măcinat,
2 ouă bătute,
frunze de coriandru proaspăt tocate, pentru presărat deasupra,
lipii indiene chapatti, pentru servit, dacă doriți.

Mod de preparare:

,,Încălziți din timp grătarul cuptorului.
Încingeți uleiul într-o tigaie non-aderentă, cu un diametru de 20-27 cm și căliți ceapa verde, ardeiul iute, usturoiul și turmericul, până se înmoaie.


Adăugați celelalte condimente și căliți încă un minut, amestecând din când în când, apoi adăugați ouăle bătute,


învârtind tigaia pentru a ajuta ouăle să se coaguleze dedesubt.
Când omleta este aproape închegată, puneți-o câteva clipe sub grătarul încins al cuptorului pentru a o rumeni,


 apoi serviți-o cu lipii chapatti și frunze proaspete de coriandru sau cu chutney de coriandru verde...,,

 Coriandru uscat am de la o prietenă de-a mea din Germania


Nu am avut lipii, am servit cu pîine prăjită.





Un comentariu :

  1. Asta da cadou!
    Si mie-mi place Nigella deoarece face mancarea in asa fel incat si eu ca om simplu cred c-o pot face.Acelsi lucru imi inspira si Jamie Oliver.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.