Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 11 iulie 2012

Turnulete de ciocolata cu fistic

Made by Liana











Astazi, 11 iulie, este Ziua Mondiala a Ciocolatei. Si nu am putut sa nu va prezint si sa va servesc cu ceva ciocolatos si dulce. Reteta aceasta am gasit-o in revista Libertatea pentru femei, dar...nu am facut crema, pur si simplu am folosit o crema de ciocolata la borcan. Cea mai buna crema de ciocolata la borcan: Nutella!


Ingrediente:


400g faina, 350g zahar, 50g cacao, 70g margarina/unt, 2 oua, 2 linguri miere, 200ml lapte, 1 pachet praf de copt.


Pentru glazura:


200g zahar, 200g margarina/unt, 100ml lapte, 1 esenta de rom, 3 linguri de cacao.


Mod de preparare:
1. Se amesteca toate ingredientele pentru blat,





se toarna aluatul intr-o forma unsa si tapetata si se da la cuptor pentru 45 de minute.





2.Se amesteca laptele cu zaharul si cacaua si se pune la fiert. Se adauga margarina si esenta de rom si se fierbe totul pana se obtine o glazura omogena.


3. Din blatul racit se decupeaza cu o forma rotunda sau un pahar mic, rondele.





Se pot taia in doua si se pot umple cu o crema ganache sau orice alta crema doriti. Eu le-am umplut cu Nutella. Se aseaza toate pe un gratar, se toarna glazura peste ele uniform si se presara fistic crud taiat grosier.








Sau, daca doriti, puteti sa presarati nuca de cocos, bombonele, nuca macinata, fulgi de ciocolata sau ce va place voua ;-)





Resturile ramase de la blat le-am insiropat cu cafea, am adaugat inghetata, frisca si glazura ramasa de la prajitura. Am ornat cu bomboane mici de ciocolata si iata cum am avut doua deserturi ;-)





O zi fericita de ciocolata va doresc!!!! :* :* :*

18 comentarii :

  1. Eu sunt un fan inrait al ciocolatei,asa ca imi plac turnuletele acestea.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, mai inraita decat mine nu cred ca esti! As face o baie in ciocolata chiar acum ;-))) pup

      Ștergere
  2. Mmm,ce-mi plac ciocolatoasele tale!!
    pup si o seara buna!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, au fost foarte bune, crede-ma! Partea proasta e ca ne-am murdarit pe maini cu ciocolata...partea buna e ca ne-am lins degetele ;-))))

      Ștergere
  3. Prajitura ca prajitura, da ce-i in paharul ala arata ca un Coupe Jack de-l adoram si-l gaseam numai pe vremuri! Super!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa, exact! Am fost atat de fericita ca mi-au iesit...doua cupe, doar pt. mine, hi,hi ;-) puup

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciocolataaa!!! Vreau, mai ai, imi dai? :P Nu vreau sa ma gandesc cat sunt de bune, ca deja pofta e prea mare. Si cupa aia cu inghetata arata mortal! Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuuuuu, din pacate, nu mai am...:( Nimic n-a rezistat...caldurii :P hi,hi...pup

      Ștergere
  6. Ador ciocolata si turnuletele tale! nu am stiut de ziua ciocolatei ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca o ciocohoolica, deci...yupiii! ...no' amu' stii! ;-))

      Ștergere
  7. Hmm..............aceasta combinatie trebuie sa fie o nebunie .
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu intelegeam cum ai taiat blatul pentru turnulete, la fel fac si eu cu paharul pentru gogosi.Cred ca pot sa folosesc orice forma pentru turnulete. Oricum este foarte buna reteta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, exact, cu paharul le-am taiat si eu. Daca vei folosi o alta forma, de exemplu inimioara, nu vor mai fi turnulete, ci inimioare umplute ;-)) merci, puup

      Ștergere
  9. Cata ciocolata! Imi palce mult ca ai pus fistic. Ador fisticul.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.