Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 7 octombrie 2013

Piept de pui picant cu curry si cuscus






Vremea rece de toamna cere o mancare picanta. Cu carne :P
Mi-am amintit de reteta cu Piept de curcan picant cu orez si curry  si in mare, am urmat-o, doar ca in loc de orez, am folosit cuscus. Cu succes! ;-)



Ingrediente:
250g cuscus Arnos,
500g piept de pui Deliciosul de Vaslui,
3 linguri ulei de masline,
2 ardei grasi:1 rosu, 1 galben,
un ardei iute rosu,
2 lingurite curry Kotanyi,
o ceapa mare sau 2 cepe mici,
200 ml supa,
marar.



Mod de preparare:

1. Se pune pe foc o oala joasa si lata si cand se incalzeste, se adauga  trei linguri de ulei de masline. Se varsa tot cuscusul


 si se amesteca in oala pana cand devine auriu.


Se toarna doua cani cu apa si se amesteca constant. Cand apa este absorbita si cuscusul umflat, se trage de pe foc si se trece o furculita prin el, sa nu se lipeasca si sa nu mai creasca.




2. Pieptul de pui se spala, se curata de pielite si se taie felii, pe lat. Eu folosesc piept de pui de la Deliciosul de Vaslui, gata feliat.
 Ceapa se spala, se curata si se taie marunt.
Ardeii se curata, se spala si se taie fasii.

3. Intr-o tigaie incinsa sau wok-se pune uleiul, apoi se pun legumele la calit, timp de 5 minute. Se adauga si carnea, se presara curryde la Kotanyi



si ardeiul iute- taiat marunt.

 Se amesteca, se acopera cu un capac si se lasa cateva minute sa se innabuse.
 Se potriveste de gust cu sare si piper.
Se adauga si supa si se lasa sa fiarba, la foc mic, cam 10 minute.




4. Mancarea se serveste calda, pe pat de cuscus, presarata cu marar. Am ornat cu o frunza de telina :P









3 comentarii :

  1. cus cus, piept de pui picant, curry.....si MARAR..........nu fac casa buna, este asa sau nu? as dori un sfat.multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba da, fac casa buna! Am preparat aceasta reteta si cu piept de curcan si tot marar am presarat deasupra si a fost excelent! Dar, gusturile nu se discuta. Tu poti sa pui ce vrei si ce-ti place ;-) Spor!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte rapid si foarte gustos...eu le-am amestecat pt ca mi-a iesit prea picanta carnea, dar curand o voi face din nou

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.