Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 15 ianuarie 2013

Rulada de somon






O delicatesa cu somon.
Cui nu-i place somonul? Sunt fan, mai ales ca dupa sarbatori mi-am propus sa mananc mai mult peste.
Si cum imediat dupa revelion au inceput reducerile, am gasit somon de 300g la doar 10 lei si mai era valabil inca 5 zile...ce bafta pe mine :P
Reteta e din revista Libertatea Retete nr.11/2012.

Portii: 8-10
Preparare: 30'
Racire: 12h

Ingrediente:
12 felii de somon afumat(300g) Ocean Fish,
300g branza de vaci,
2-3 linguri de smantana,
200g sunca de Praga,
o legatura de marar,
icre roz,
6 felii de paine,
unt.

Mod de prepare:

Acesta e somonul afumat de 300g de la Ocean Fish


1. Pe o folie alimentara transparenta suficient de lunga si lata se asaza somonul astfel incat fiecare felie sa acopere putin din alta felie. Eu nu am facut decat sa transfer somonul pe folie, era perfect aranjat.



2.Branza se mixeaza cu smantana




 si se potriveste de sare. Se adauga si mararul. Apoi, se asaza peste somon.




 Branza se acopera cu felii de sunca.



3.Se ruleaza in folia alimentara, se strange bine la capete si se da la rece pana a doua zi. Stiu, un chiiiin....




 Se taie inainte de servire in felii de latimea unui deget.

Inainte de a praji painea, am taiat-o in triunghiuri, am uns-o cu unt si am dat-o la cuptor.



Se decoreaza cu marar si  icre de Manciuria cine are sau de somon, eu am avut icre roz cumparate tot de la reduceri cu 3.99 lei.



Pfuua, deja imi ploua in gura cand ma uit la poze....ce repede a trecut...






 Am servit o felie de rulada pe cate un triunghi de paine prajita...bestiala!
Si inca o felie mica-mica...



7 comentarii :

  1. Vai de mine, ce minunatie! Si ce frumos ai aranjat platoul!

    RăspundețiȘtergere
  2. vai de mine,deja imi ploua in gura.bunbuna rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uof, ca tocmai ce-am fost la cumparaturi azi dim si n-am gasit somon (voiam proaspat sau congelat, sa fac la cuptor) si mai vii si tu cu reteta ta....Moooor de pofta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici proaspat, nici congelat, ci afumat...e preferatul meu ;-) Las' ca o sa gasesti maine :*

      Ștergere
  4. Arata ca dupa revistele cu meniuri frantuzesti .

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.