Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 22 martie 2013

MasterChef-Protest inedit impotriva violentei la tv

Totul a inceput de la Georgeo Andrei, concurentul de la MasterChef  care l-a acuzat de agresiune verbala si fizica pe Chef Florin Dumitrescu in timpul filmarilor.

Odata ajuns pe canapeaua de la WowBiz pe 13 martie a.c., am aflat cum s-au desfasurat lucrurile.
Vedeti emisiunea aici.

Apoi, el si-a demonstrat calitatile in direct, preparand  rulouri de vita



Multi nu au mai apucat sa-l vada si sa-l cunoasca pe Georgeo Andrei in cadrul emisiunii MasterChef, deoarece acesta a cerut rezilierea contractului si scoaterea lui din emisiune.

Timisorean de-al nostru, Georgeo Andrei a castigat 17 medalii de aur la diferite concursuri de gatit in aer liber, preda cursuri de gatit, a aparut in cateva emisiuni culinare locale si l-am cunoscut si eu la Gastrofest, anul trecut.

Faptul ca a fost agresat atat verbal, cat si fizic in timpul emisiunii MasterChef , ne-a facut pe multi dintre prietenii lui, si nu numai, sa-l sustinem, sa luam atitudine, sa protestam impotriva violentei de la televizor.

Cheregi Daniel, bucatar sef la un cunoscut restaurant din Timisoara, a fost initiatorul acestui protest inedit, lipindu-si un plasture pe nas si declarand: 

"Georgio Andrei este prietenul meu si il sustin ,simt ca si eu am luat un cap in nas (nu se vede dar eu il simt )"






Un alt bucatar profesionist de la un restaurant din Recas i-a urmat exemplul in scurt timp:"In semn de solidaritate pentru concurentul de la Master Chef, GeorgeoAndrei reprezentantul banatenilor".




Gestul lor m-a facut si pe mine sa ma alatur protestului: 
Georgeo Andrei de la MasterChef e prietenul meu si-l sustin, deci am luat si eu un cap in nas de la Florin Dumitrescu.
Nu te duci la un concurs ca sa fii agresat fizic si verbal de catre jurati, te duci sa inveti, sa-ti dovedesti calitatile si talentul si astepti sa fii indrumat si ajutat.






O prietena de-a mea din Constanta, Luiza Rosentzweig, s-a hotarat sa ni se alature: "(...)ca si tine si poate ca multe alte persoane nu sint deacord cu violenta fizica si cea verbala asa ca ma alatur protestului (...) mai ales cind violenta se faptuieste intr-un concurs televizat ...rusine."




O alta prietena de-a mea din Husi, Oana Lipoveanu a scris: "Pentru ca prietenii prietenilor sunt prietenii mei, ma alatur campaniei (...) bucatarilor amatori si profesionisti impotriva promovarii violentei drept show. Toate mizeriile din televiziune lovesc indirect in noi, in consumatorii de divertisment."



Inca o echipa de bucatari, in frunte cu bucatarul sef Claudio Costea din Anglia se alatura protestului nostru impotriva violentei de la tv. 


Un alt prieten din Husi, Claudiu Marin, spune un Nu hotarat violentei de la tv


Georgeo Andrei a fost surprins sa vada cat de multi prieteni il sustin si s-a hotarat: Toti pentru unul si unul pentru toti!






Protestul continua! Cine ni se mai alatura?


12 comentarii :

  1. Imi pare tare rau de patania prietenului tau,nu am vazut episodul pentru ca dupa primul am renuntat.Parerea mea este "RAHAT"cine a urmarit MasterCef cu Gordon Ramsay cred ca v-a fi in asentimentul meu,,,,,eu urmaresc multe emisiuni culinare pe la posturile straine,dar asa comportament nu am vazut la nici,,, un simplu bucatar,,,,,iarta-ma dar lipsa de educatie totala,nu stiu cine,cum si de ce au fost ei numiti in juriu,si cine coordoneaza emisiunea nu cred ca-i mai bun decat ei.Nici eu nu sunt de acord cu violenta,indiferent unde,iar RUSINE PTIN SPUS!!!!!Si asa in incheiere eu l-as da in judecata !!!!!Fara cuvinte!!!
    Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela, inca poti sa vezi emisiunea cu fragmentele impricinate, da click pe cuvintele linkuite.
      Toata lumea se plange de aroganta chefilor, de atitudinea lor, de umilinta la care sunt supusi concurentii, niste bieti amatori, pana la urma. Multi au iesit traumatizati dupa ce au fost "jurizati" si mi se pare absolut strigator la cer!!

      Ștergere
  2. Imi pun si eu un plasture pe nas.Violenta nu-i buna de nimic!

    Mark al meu,bucatar vrea sa se faca.:)
    Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi draga, ma bucur daca ne sustii! Trimite-mi poza cu plasturele pe adresa: pemasadinbucatarie@yahoo.ro
      Eu sunt alaturi de Mark si-l incurajez, de ce nu?

      Ștergere
  3. désolée pour ton ami vraiment c'est scandaleux ce n'est plus un master chef c'est un combat on est avec vous de tout coeur
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mais ils disent que est un show, n'est pas un concours...un show qui c'est transformer en combat, oui, tu as raison.

      Ștergere
  4. Felicitari pentru forma de protest inedita si pentru luarea de atitudine. Violenta nu isi are locul acolo.Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa ce am vazut cateva secvente din primul sezon al emisiunii Masterchef am inteles ca aceasta emisiune nu are nimic de a face cu gatitul... Denumirea de Masterchef mi se pare nepotrivita pentru acest asa zis concurs. O emisiune care promoveaza un comportament abject al juratilor si se bazeaza pe intimidarea concurentilor pentru a obtine un rating cat mai mare nu merita atentia mea. Ca urmare nu am urmarit aceasta emisiune si consider ca o posibila forma de protest fata de acest "show" poate fi si schimbarea programului cand incepe concursul... scaderea rating-ului emisiunii sigur va atrage atentia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate, foarte multi telespectatori au reclamat agresivitatea si atitudinea dura a celor trei chefi. Concurentii, participantii sunt de-a dreptul traumatizati la filmari, iar acum, prietenul nostru, Georgeo Andrei a fost agresat fizic!!! E de-a dreptul inadmisibil!!
      E drept ce spui tu ca putem tot sub o forma de protest sa nu ne uitam la acest "show", dar cand afli ca prieteni de-ai tai participa, vrei sa-i sustii. Cel putin, eu asa sunt, asa simt. Plus de asta, sunt si eu pasionata de gastronomie, visam sa particip la acest concurs, deci ma interesa.
      Acum, insa, dupa acest episod violent, nu.

      Ștergere
  6. Sunt multe de spus....Dumitrescu ar fi trebuit exclus din show...iar celorlalti doi sa li se "taie"din aripi

    RăspundețiȘtergere
  7. Si totusi dupa cateva editii difuzate, vazand ce ii poate capul colegului tau sincer ma indoiesc ca este adevara ce a declarat. Sincer!

    Oana

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.