Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 23 septembrie 2012

Tagliatelle de spanac cu somon, mazare si sos de marar

Made by Liana














O mancare pe cat de simpla, din ingrediente putine, pe cat de gustoasa!
Sosul de marar face toti banii, merita sa-l incercati!





Ingrediente:

o cutie de tagliatelle de spanac,
100g somon afumat,
200g mazare fiarta.


 


Pentru sosul de marar:
2 linguri de unt,
3 linguri de faina,
o cana cu lapte,
2-3 linguri de smantana,
o legatura de marar,

sare si piper alb.

Mod de preparare:

Intr-o oala de 5l umpluta pe treisferturi cu apa, punem  sare si cand da un clocot adaugam tagliatelle de spanac



si lasam sa fiarba intre 8-11 minute, cat scrie pe ambalaj.  Nu punem ulei in apa, deoarece pastele absorb uleiul, nemaiputand ulterior sa absoarba sosul.
Cand sunt fierte, le trecem sub un jet de apa rece. Putem pune un strop de ulei peste ele, sa nu se prinda sau sa se lipeasca.

Cat timp fierbe apa cu tagliatelle, preparam sosul de marar.
Untul se pune in oala  incinsa, speciala de preparat sosusi, Delimano.



 Cand devine lichid se pune faina si se amesteca bine.Se toarna laptele cald, atentie! nu trebuie sa fie rece,  apoi smantana



 si amestecam repede ca sa nu aiba timp cocoloasele sa se faca (observati cat de versatil am ocolit cacofonia :P). Sosul se va ingrosa imediat.


Adaugam mararul taiat marunt,-eu am avut congelat :P

 



 asezonam cu sare si piper alb dupa gust. Se lasa la foc moale, pana mai da de doua -trei ori in clocot. Daca este prea gros, subtiem sosul cu putin lapte. Tot cald!

Somonul afumat il taiem fasiute.

Asamblare:

Pe o farfurie punem in jur de 100g paste, invartite frumos in jurul furculitei, presaram boabele de mazare si fasiute de somon si stropim cu sosul de marar.



Sau puteti sa incingeti un wok, puneti pastele, pestele, mazarea si turnati tot sosul de marar peste ele, amestecand usor.

Pentru fotografia de prezentare a acestei retete am ales prima varianta.



Pentru poftele de nestavilit date de sosul de marar, am amestecat totul in wok, dar poza nu se poate arata :P

Am repetat reteta de curand, mmmm, aceeasi pofta de nestavilit ne-a dat sosul de marar ;-)

Pofta buna si voua!!



21 de comentarii :

  1. Iubita vin la tine, ma primesti la o portie ? arata de-mi curg balele :)) eu ma omor dupa paste imi plac la nebunie combinatii de tot felul, sigur am sa incerc reteta aceasta, mi se pare foarte ok de gasit ingrefientele, te pup dulce, sa ai o duminica cat mai frumoasa :-* !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur ca te primesc, te-astept cu drag :* Combinatia e una de moment si cum la somon se potriveste mararul, mi-am zis ca un sos de marar ar fi excelent la aceste paste. Si n-am dat gres ;-) te puup

      Ștergere
  2. O, ce gustos! Sigur mesteresc in curand! Bravo, Liana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte gustoase, crede-ma!! Chiar daca nu am mai avut tagliatelle de spanac, sosul de marar merge de minune acolo unde e somon, indiferent de paste. Pe incercate!Multumesc, te pup cu drag :*

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Hi, hi...fix la fix si cu-al meu ;-) O duminica faina si tie! :*

      Ștergere
  4. Vai asa ceva as manca in fiecare zi!! E o super combinatie! Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi am zis la fel, de aceea am repetat reteta si cu alte paste, dar tot cu sos de marar, somon si mazare ;-)

      Ștergere
  5. Foarte tare sosul tau de marar, eu fac ceva similar cu piper verde dar trebuie sa-l incerc si pe asta.
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super prezentabile! Imi plac plac cum au iesit

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.