Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 1 iunie 2014

Chifle catelusi






La multi ani tuturor copiilor!!!
Sa fiti sanatosi si fericiti, deoarece voi sunteti sensul vietii, soarele, apa si aerul parintilor vostri!
Special pentru aceasta zi am preparat Chifle Catelusi care au avut mare succes, mai ales cabanosii...hi,hi! 

Recunosc ca am preparat  aceasta reteta si pentru copilul din mine, nu doar pentru soarele meu, Tudor <3 <3 <3
Reteta de la aluat e de la Cornuri fragede cu branza de capra, iar ideea acestor chifle mi-a venit dupa ce am venit o poza pe net aici.


Ingrediente:
600g faina,
340ml lapte,
1 ou,
100ml ulei,
1 plic drojdie uscata Dr.Oetker,(7g),
1 lingura de zahar brun,
1 lingurita de sare,
100g masline negre,
1 ou pentru uns.


Mod de preparare:

1. Pune intr-un castron faina amestecata cu drojdia uscata, sarea si zaharul. 
Toarna la mijloc laptele, uleiul si oul batut. 




Framanta energic pana ce obtii un aluat bine legat. 

 Acopera-l cu un servet si lasa-l la dospit o ora, la loc cald.

 



Dupa ce a crescut, mai framanta-l un pic, apoi imparte-l in doua bile egale.
Dintr-o bila, fa alte trei. Cantareste-le, ca sa fie la fel.

Ia o bila de aluat si aplatizeaz-o cu podul palmei.



Cu un cutit ascutit faceti doua taieturi oblice de sus in jos: una in dreapta si una in stanga. Acestea vor fi urechile.


Eu am avut masline negre cu samburi. Le-am taiat pe mijloc, le-am scos usor de pe sambure si astfel am avut "nasucurile". Din alte bucati, triunghiuri, am facut "ochisorii".


Se pensuleaza cu oul batut si se dau la cuptorul preincalzit la 180 de grade pentru 20-25 de minute.


Mie mi s-au parut cam mari chiflele, astfel incat din celelalte trei bile, am facut sase!!

 
Si gata copti!!



Se taie chiflele cand sunt reci, se pune o frunza de salata, o felie de cascaval si un cabanos.

Se adauga kechup sau mustar dupa gustul fiecaruia ;-)





Lui Tudor i-au placut tare mult cabanosii, i-a fost mila sa manance catelusii :P


Cine mai vrea un cateluuus??

4 comentarii :

  1. Draga Leana! Reteta ta e suuuper tare! Foarte frumosi sunt catelusii! Bravooo!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer....am vazut poza de unde te-ai inspirat si cu mana pe suflet, pot sa spun ca ai tai catelusi sunt muuuuuuuult mai simpatici, mai bine reusiti !
    Si cu cabanosul ala in gura sunt de nota 10 cu 5 stelute ! Bravo, felicitari !
    Vreau sa fiu si eu copilul tau, macar pentru o zi, ma infiezi ? Te rooooog !
    Te tzuc Liana !

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte tare,am zis ca incerc si eu dar n-am avut curaj :) dar acum sigur voi incerca cu reteta ta :) felicitari Liana.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce simpatici sunt! Vai cat imi plac :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.