Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 24 februarie 2015

Rulada cu inimioare si crema de mascarpone cu capsune




   





De Dragobete iubeste romaneste!
Asta ca sa nu mai iubim americaneste de Valentine's Day :P 
De fapt, nu avem nevoie de nicio sarbatoare a iubirii ca sa ne iubim, nu-i asa? Putem sa gatim in fiecare zi cu inimioare daca suntem indragostiti si iubim, nu neaparat de doua ori pe an. Sau o data ;P
Demult am zis ca o sa prepar si eu o rulada cu inimioare. Am vazut o poza pe net si gata, mi s-a pus pata si nu m-am lasat pana nu am facut-o. Reteta ruladei o am de le prietena mea, Loredana Bender a.k.a. Buburuza Bubu, care are o multime de retete minunate si delicioase!! Vizitati-o si urmariti-o!!

Ingrediente:
6 oua,
un praf de sare,
130g zahar,
coaja de la o lamaie,
150g faina,
colorant rosu gel  Dr.Oetker,
un varf de cutit cacao Dr.Oetker.

Crema:
150g capsune,
2 pachete zahar vanilat Dr. Oetker,
50g zahar,
80ml frisca lichida,
250g mascarpone,
100g branza proaspata de vaci,
1 plic intaritor de frisca.

Mod de preparare:
 Se separa albusurile de galbenusuri.
Albusurile se bat spuma cu praful de sare si cu jumatate din cantitatea de zahar praf, 65g.
Galbenusurile se mixeaza spuma cu cantitatea de zahar ramasa, 65g, cca 3-4 minute, dupa care adaugam coaja de lamaie proaspat rasa.


Se cerne faina si se amesteca.
Se incorporeaza albusurile peste crema de galbenusuri si amestecam usor cu lingura de jos in sus. Eu in loc de lingura folosesc mereu spatula de la mixer.


Din compozitia de blat se iau doua linguri, se pun intr-un bol si se adauga colorant rosu, cateva picaturi si cacao-mie mi-a cam scapat, trebuia sa pun mult mai putina.  Cacao accentuaza nuanta de rosu, n-as fi vrut sa iasa roz. Dar a iesit bordo spre maro, ceea ce nu prea mi-a placut.
Se amesteca bine.


 Se pregateste tava de aragaz, se tapeteaza cu hartie de copt si se formeaza inimioarele cu un posh mic sau cu lingura, pur si simplu, ca mine, daca aveti dexteritate ;-)


 Printre inimioare, formam mici buline. Cand e plina hartia de inimioare, dam tava la frigider pentru o ora. Verificati daca s-au uscat inimioarele, apoi efectiv turnati aluatul peste ele si nivelati.


Tava se introduce in cuptorul preincalzit la 200 de grade C pentru cca 12 minute.
Blatul se scoate pe un prosop de bucatarie, umed,  pe care am presarat o lingura de zahar, indepartam foaia de copt


si rulam. Blatul trebuie sa fie cu inimioarele in jos pe prosop/foaie de silicon. Eu am folosit foaie de silicon pe care am umezit-o si am rulat blatul cu succes.L-am lasat asa pana cand s-a racit.


Capsunele le-am spalat, curatat de codite si le-am tamponat bine, apoi le-am taiat marunt si le-am lasat la scurs.
Frisca lichida am spumat-o, am adaugat treptat mascarponele, am mixat,


am adaugat zaharul, zaharul vanilat, intaritorul de frisca si la final branza proaspata de vaci. Eu am avut dietetica. A rezultat o crema foarte fina.


Am adaugat si capsunele taiate marunt,


 am amestecat si am dat crema la rece.
Peste blatul racit se adauga crema

si se ruleaza.
Se da la rece.

Se lasa in frigider cca 1 ora inainte de servire.

 E atat de frumoasa rulada cu inimioare!!


 Si pentru de dimineata, canile mele mult dorite si minunate de la Adglass Design <3 <3 <3






6 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.