Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 7 mai 2013

Rulada de Paste








 Hristos a Inviat!

O rulada minunata pe care am pus ochii indata ce-am deschis Caietul cu retete nr.26 de la Dr.Oetker.
Am preparat-o inainte de Paste, inainte de a mi se strica aparatul de fotografiat.
Multe alte colege din blogosfera au facut-o si mi-am zis ca trebuie sa o incerc si eu, pentru ca e de efect si e foarte gustoasa.
Am mai schimbat eu pe ici pe colo, dar esenta a ramas ;-)
Incercati-o si voi!!

Pentru aluat:
1 legatura de patrunjel proaspat,
4 albusuri,
1 varf de cutit sare,
4 galbenusuri,
100g crema de branza cu smantana Delaco,
 1 varf de cutit piper negru,
80g faina,
1 lta rasa de praf de copt cu sofran Dr.Oetker,
20g amidon din porumb Gustin Dr.Oetker.

Pentru umplutura:

70g branza de oaie
200g crema de branza cu smantana Delaco,
250g branza proaspata de vaci,
 1 varf de lingurita cu mustar,
1 lga verdeata tocata(patrunjel, telina, busuioc, cimbru),
1 varf cutit sare,
1 varf de cutit cu piper negru,
8 felii de sunca cruda afumata.

Mod de preparare:

Pentru aluat: Se bat spuma albusurile cu sarea, folosind mixerul electric la treapta medie de viteza. Galbenusurile se amesteca cu crema de branza cu smantana-




sau folositi doar smantana, ca-n reteta- si piperul.



Se adauga faina amestecata cu praful de copt si amidonul.



 Compozitia se incorporeaza in albusul spuma, apoi totul se intinde in tava tapetata cu hartie de copt. Se presara deasupra cateva frunze de patrunjel,



apoi se coace 10 minute in cuptorul preincalzit la 200 de grade in cuptorul electric, la 180 de grade in cuptorul cu aer cald si la treapta 4 in cuptorul pe gaz.

Aluatul copt se aseaza cu susul in jos pe o bucata curata de hartie, se desprinde hartia de copt de pe spate si se infasoara intr-un prosop umed sau o coala de silicon, stropita cu apa, cum am eu ;-) Eu am facut greseala si am lasat aluatul sa se raceasca in tava si mi s-a cam crapat...





Pentru prepararea umpluturii: se amesteca crema de branza cu smantana cu branza de oaie-sau puteti folosi 70g branza albastra, ca-n reteta, dar mie nu-mi place, - si cu branza proaspata de vaci, mustarul, verdeata. Se condimenteaza cu sare si piper din rasnitele Kotanyi.



Se intinde amestecul de branza in asa fel incat grosimea compozitiei sa fie mai mica spre margini.



Se intind apoi feliile de sunca




 si se ruleaza longitudinal. Se lasa in repaus aproximativ 1 ora, in frigider.
Inainte de servire, rulada se taie felii.

Din doua felii de sunca cruda afumata am facut doi trandafirasi ;-)







6 comentarii :

  1. Arata tare bine, si cu siguranta a fost delicioasa! Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faina e gaselnita cu frunzele de patrunjel . :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hristos a inviat!!!!Faina rulada si cred ca tare gustoasa!!pup!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hristos a Inviat!
    O rulada foarte aratoasa,iar fruncele de patrunjel arata foarte bine pe blat.!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.