Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 7 septembrie 2014

Prajitura cu mac si glazura de lamaie










 Fanii mac sunt prin zona? ;-)
Si eu sunt mare fan mac, astfel incat atunci cand mi-au cazut ochii pe aceasta reteta, asa cum mi se intampla de  fiecare data cand cumpar o revista cu retete culinare, mi-am zis pe loc ca o voi prepara in scurt timp. Ceea ce am si facut ;-)
Reteta e din revista Click pentru femei nr. 35/2014.

Ingrediente:

6 linguri unt moale,
100g dulceata de prune,
100g zahar pudra,
250g mac macinat,
120g faina,
4 oua,
1 lgta zahar vanilat bourbon Dr.Oetker.

Pentru glazura:
1 albus,
zeama de la o lamaie,
150-200g zahar pudra.

Pentru ornat:
mieji de nuca.

Mod de preparare:

Incingi cuptorul si tapetezi o tava cu hartie de copt.
Separi galbenusurile de albusuri.
Freci untul cu zaharul pudra, adaugi galbenusurile, unul cate unul,


si zaharul vanilat bourbon.
Incorporezi dulceata de prune. Facuta de mama ;-)


Apoi adaugi macul macinat si faina cernuta. Amesteci.


Bati albusurile spuma tare. Incorporezi usor albusurile in aluatul de prajitura cu o spatula.


Torni aluatul in tava.


Bagi compozitia la cuptor 40-45 de minute pana cand devine aramie sau fa testul cu scobitoarea.
Lasi sa se raceasca.

Pentru glazura:Amesteci albusul putin batut cu o furculita cu zeama de la o lamaie.
 Pe aceasta lamaie am dat aproape 3 lei, si asta dupa ce a scazut pretul lamailor de la 17,90 la 14,90 in Kaufland acum mai bine de o saptamana.


 Adaugi treptat zaharul pudra si omogenizezi. Eu nu am pus tot zaharul, depinde de cata zeama de lamaie 2 sau de albus, de aceea e bine sa-l puneti treptat. Poate se va intampla sa fie prea putin, pregatiti mai mult.

Acoperi cu glazura prajitura racita, feliezi in cuburi si ornezi cu mieji de nuca.


Are un gust special datorita dulcetii de prune!!


Acestea sunt ultimele bucati care mi-au ramas pentru pozat :P Noi toti trei suntem fan mac ;-)



Daca si voi sunteti fan mac, atunci va doresc spor la treaba si pofta buna!! <3

4 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.