Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 5 noiembrie 2012

De ziua mea vreau un Iphone5 de la Vodafone

Made by Liana







Vreau un Iphone5 de la Vodafone!!!
De ce?
Pentru ca sunt client Vodafone de vreo doisprezece ani, daca nu si mai bine, pentru ca platesc luna de luna un abonament de 5euro si am 400 de minute si 400 de smsuri in retea, plus 60 de minute nationale, dar n-am si eu un telefon cu care sa ma mandresc.
De vreo trei ani de zile am acest telefon Nokia 2730, cumparat cu 30 de lei, pentru punctele acumulate pe factura.







Si, in plus, a fost ziua mea pe 31 octombrie, deci cu atat mai mult imi doresc un Iphone5 drept cadou ;-)

Si vreau si mai multe minute si mai multe smsuri, ca acum sunt cartele de 5-7 euro cu 1000 de minute si 1000 de smsuri!!  De ce pentru un client fidel, platitor de abonament nu sunt astfel de oferte??

Plus ca sunt sunata si mi se ofera tot felul de optiuni, sa aleg un abonament mai mare, ca sa-mi dea mai multe minute, si am rugat-o pe domnisoara aceea de la call center sa-mi trimita ofertele prin mail, ca sa ma pot decide. In veci n-am primit!

De ce trebuie sa ne hotaram pe loc, la telefon, fara sa vedem un contract, clauze si conditii? De ce trebuie sa fim obligati sa platim timp de 2 ani de zile, ca asta e perioada "minima", ca sa zic asa, un abonament avantajos la primul auz, dar care pe urma se dovedeste a fi plin de bube?

Vreau ca Vodafone Romania sa nu ne mai oblige sa incheiem un contract pe doi ani de zile, vrem minute si smsuri fara sa fim nevoiti sa platim in plus decat plata abonamentului initial, dovedindu-ne astfel ca isi respecta clientii fideli si tocmai datorita acestui fapt sa ne dea in plus in fiecare an minute si smsuri, plus minute nationale pentru fidelitate. Cer prea mult?

Si da, vreau Iphone5 de la Vodafone Romania!PENTRU CA MERIT!  PENTRU CA A FOST ZIUA MEA! PENTRU CA SUNT UN CLIENT FIDEL!

6 comentarii :

  1. Bafta!!!sa-mi spui si mie daca al primesti,ca mergem si noi,,,,puppp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce i-am criticat, vezi sa nu primesc...peste ochi! :P

      Ștergere
  2. Acelasi lucru l-am vrut si eu de la ei, tot pentru ca eram client fidel (impreuna cu toata familia) si pentru ca aveam acelasi Nokia, cumparat pe puncte. Crezi ca am primit ceva? Nuuuuuu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, acelasi sentiment am si eu...voi trece la Cosmote, macar astia isi respecta clientii si le dau cat nu pot duce!

      Ștergere
  3. La multi ani de ziua ta!.Merita un iPhone 5 pentru ca nu te vei mai satura de el:).. vorbesc din propria experienta!So cool phone!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Io stiu ca merit, da' pt. ca i-am criticat, nu pup nimic.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.