Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 21 aprilie 2011

Tarta cu branza si spanac

Made by Liana










Tarta cu branza si verdeata era titlul original din revista Click pentru femei/Capitolul 128, dar eu aveam spanac in congelator, asa ca nu am mai cumparat patrunjel, cum se cerea in reteta. A fost foarte buna, aluatul pufos si nemaipomenit de bun, dar cam mult, asa ca am facut doua tarte. Am mancat o saptamana intreaga doar tarta cu branza si spanac, eu cu Tudor, ca ajutorul de bucatar considera ca orice mancare fara carne, nu e mancare...adica e facuta degeaba :((

Dificultate: medie
Portii:6
Pregatire: 50'
Coacere: 50'

Ingrediente:

Pentru aluat:
300ml lapte,
14g drojdie uscata,
750g faina,
150g unt,
2 oua.

Pentru umplutura:
250g spanac,
2 cepe verzi,
200g branza de vaci,
50g cascaval,
350ml smantana,
3 oua,
sare,
piper.

Mod de preparare:

1.Intr-un castron mai mare se cerne faina, se adauga untul moale taiat bucati, ouale si drojdia uscata.



2. Se adauga treptat laptele si se framanta un aluat potrivit de tare, care se lasa la crescut intr-un loc cald.



Dupa aproximativ o ora arata asa:




3.Spanacul l-am decongelat, l-am lasat la scurs, apoi l-am tras in unt intr-o tigaie impreuna cu ceapa verde taiata marunt.



(Sau folositi o legatura de patrunjel, pe care o spalati bine si o tocati marunt.)
Branza de vaci se amesteca cu cascavalul ras si se potriveste de sare.

4. Aluatul se intinde in foaie si se captuseste cu ea o forma de tarta, lasandu-o sa curga si peste forma.Surplusul se taie cu un cutit.
Mie din cantitatea de aluat mi-au iesit doua tarte, deci am facut doua tavi. Puteti sa injumatatiti cantitatile si cred ca pentru o singura tarta sunt suficiente 350g faina.

5.Se bat bine cele 3 oua si se iau trei linguri din omleta, se pun deoparte intr-o cana pentru a unge la final tarta. In omleta se adauga smantana, spanacul amestecat si branza.



Se condimenteaza cu sare si piper dupa gust.

6. Se toarna compozitia in forma si se ruleaza aluatul de pe margini peste umplutura.



Se unge aluatul cu ou batut-cele 3 linguri puse separat au fost suficiente pentru cele doua tarte-si se coace la foc potrivit 45-50 de minute.





11 comentarii :

  1. Ce-mi place cum se taie placinta aceasta, arata impecabil! Foarte faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super faina.Anul asta mi-am propus sa fac torta pascualina, dar o trec si asta pe lista de asteptare.
    Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alina-asa este, se taie perfect ;-)

    @Micul- merci! eu am trecut pasqualina pe lista de asteptare ;-)))puuup

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragele mele, super gospodine!
    VA DORESC DIN SUFLET SARBATORI FERICITE, SI MULTI UDATORI!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Juci- un Paste luminat iti dorim si tie!

    @Alexandrina- multumesc la fel!

    RăspundețiȘtergere
  6. O combinatie care-mi place tare mult.
    Paste fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe masa ta tot timpul e ceva gustos!:)
    Paste fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Paste Fericit Fie ca Sfintele Sarbatori sa iti aduca seninatate in suflet, bucurii si impliniri alaturi de toti cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superba tarta Liana.
    Paste fericit alaturi de cei dragi.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Medi- combinatia asta am gatit-o pentru prima data, nu sunt fan spanac, dar de cand il am pe Tudor, am inceput sa apreciez spanacul ;-)Un Paste calduros si fericit!

    @Angi- la masa mea e intotdeauna loc pentru prieteni ;-)Un Paste binecuvantat sa aveti! pup cu drag

    @Dya- Sarbatori Pascale luminate si fericite!

    @Lia- multumesc frumos! mie mi-a placut la nebunie, o saptamana intreaga doar asta am mancat ;-))) Un Paste gustos si luminos! pupici multi

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.