Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 24 iunie 2013

Cupcakes cu visine si ciocolata





Am primit visine de la parintii mei, de la sat.
Si se intampla sa fie ziua de nastere a prietenei mele, Alina. Asta se intampla acum vreo 10 zile.
Si m-am gandit sa-i fac de ziua ei, pe langa Tortul cu capsuni si panna cotta de ciocolata alba si aceste Cupcakes cu visine si ciocolata, o reteta adaptata dupa Cupcakes Brownies Capuccino, fara capuccino si branza, cacao si esenta de rom, precum si niste Cupcakes cu mascarpone si cafea.
Alina a fost fericita si eu la fel! <3


Pentru 10 bucati

Ingrediente pentru cupcakes:

2 oua,
100g zahar,
50g unt/margarina,
250g iaurt de visine/fructe,
50g chipsuri de ciocolata,
50g visine,
1 plic praf de copt,
150g faina,
o lingura esenta de lamaie Dr.Oetker.


Ingrediente pentru decor:

10 visine cu codita si frunza,
50g ciocolata amaruie.

Mod de preparare:

1. Ouale se mixeaza cu un praf de sare pana cand isi dubleaza volumul,dupa care se adauga zaharul, esenta de lamaie




 si se continua mixarea pana ce totul devine ca o crema.

2. Topim untul si-l turnam in fir subtire peste crema de oua. Adaugam iaurtul de visine-eu am avut de fructe de padure-


si omogenizam.

3. La sfarsit, incorporam faina cernuta cu praful de copt si  amestecam usor.

4. Pregatim tavile de briose cu hartie speciala, turnam aluatul in forme doar pe treisferturi si punem cate trei visine -fara samburi, normal- in care am introdus cate un chips de ciocolata









si dam la cuptorul preincalzit la foc mediu, in jur de 20-25 de minute.



Topim ciocolata, tragem visina cu codita si frunzulita prin ciocolata, o asezam pe cupcakes cand acesta e rece si facem niste ornamente de ciocolata si pe suprafata cupcakesului.



Bune rau!!


7 comentarii :

  1. foarte frumos arata! La multi ani sarbatoritei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte bune. Iau una pentru o cana cu cappucino! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bune sunt visinele in prajituri!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata minunat cupcake-urile... Bravo :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii cat te invidiez pentru visine? N-am mai mancat de ani buni, astia de aici n-au idee ce-s astea si mi-e asa de dor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Prietena ta a fost rasfata de ziua ei! Arata bine si cred ca sunt faorte gustoase!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.