Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 4 iulie 2013

Tort Mickey Mouse




















Soarele meu, Tudor, a implinit pe 27 iunie a.c., 5 ani!!!
Mai putin si merge la scoala...off, Doamne cum trece timpul asta...

Acum inca traim in lumea povestilor unde totul e posibil, unde exista Mos Nicolae, Mos Craciun si Iepurasul si toti aduc daruri pentru copiii cuminti. Iar Tudor poate spune, cu o siguranta care ma uimeste, fiecare jucarie de la cine o are. La fel si hainele.

Deci, traim in lumea povestilor si a desenelor animate. Si suntem fani Mickey Mouse, deci tort Mickey Mouse sa fie!!! Anul trecut am facut Tortul Minnie Mouse, deci anul acesta trebuia sa-i fac si perechea ;-)

Nu pot sa ma mandresc foarte tare cu el, pentru ca plastelina de ciocolata mi-a pus mari probleme, am refacut fata lui Mickey de vreo 3 ori, iar pasta neagra s-a cam rupt. Pasta neagra am comandat-o de pe siteul Lumea Basmelor, plastelina de ciocolata alba am facut-o eu, dupa reteta de aici.

Ne-a placut foarte mult Prajitura Tosca, de aceea am ales sa o  fac  sub forma de tort.
Compozitia pentru blat am impartit-o in trei si am copt trei blaturi subtiri. La fel am procedat si cu crema de vanilie. Biscuitii nu i-am inmuiat in cafea, ci intr-un capuccino foarte slab.
Nu l-am mai glazurat cu ciocolata, ci am invelit tortul in pasta.

Deasupra ma pus plastelina de ciocolata alba pe care am vopsit-o efectiv cu pensula cu colorant rosu. Apoi, de jur-imprejur am pus o banda  din fondantul negru.
Din alta bucata de plastelina am facut chipul lui Mickey, iar toate contururile le-am umplut cu fondant negru.

Nu am facut nicio poza in pasi, deoarece m-a lasat bateria si eram foarte grabita...si foarte nervoasa ca plastelina era foarte moale si tot a trebuit sa o las 10 minute in congelator. Eram atat de sigura ca va fi un esec, incat clar n-am avut chef de poze...

Si o felie






Tudor a fost fericit, chiar daca eu eram exasperata de carpelile pe care a trebuit sa le fac si nu eram deloc multumita ca mi se parea ca soricelul seamana cu un urs sau cu un catel, dar el cand a vazut tortul a exclamat:"Mickeeeeeeeeey!!" si m-am linistit pe data.

Sa ne traiesti Soare si sa ne luminezi viata multi ani de-aici incolo!!!

8 comentarii :

  1. La mulți ani băiețelului tău! Să fie sănătos și să vă umple inimile de bucurie ca și până acum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Criminalo!!! Ai bagat cutitul in soarec si l-ai manat... :D Ce o gandi copilul despre tine?! :P Minnie l-a mancat pe Mickey... Horror! Mai ceva ca Alien! Traumatizezi tineretul Roman!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ho, rus nebun, ca te si crede lumea!!! :P Copilul s-a pozat cu tortul si i-a fost de-ajuns.Cat despre Alien, noi suntem fani Zombi...am auzit ca rusii au un creier gustos! Cand vii la noi, huh? :D

      Ștergere
  3. La multi ani fericiti si plini de bucurii lui Tudor.Si multi pupici de la mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb ..felicitari! Ti-a dat putin de cap sa faci fata lui Mickey...dar a iesit de nota 10!
    La multi ani lui Tudor !!
    toate cele bune..pa!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare bun trebuie sa fi fost tortul...eu sunt mare fan prajitura Tosca.
    La multi ani lui Tudor , cu intarziere.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani baiatului tau!Superb tortul!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.