Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 10 februarie 2013

Clatite de orez cu somon afumat









Un aperitiv de duminica. Un aperitiv diferit, consistent, un mic dejun perfect pentru o zi de rasfat.
Clatitele de orez sunt excelente, iar somonul afumat se potriveste perfect, mai ales cu iaurtul parfumat cu coaja de lamaie si marar. O combinatie extraordinara pe care cu siguranta o veti repeta...iar si iar...

Reteta este din revista Click pentru femei, Capitolul 157.

Cu aceasta reteta particip  la provocarea Blog Chef Danone.

Pregatire: 30'
Fierbere: 20'
Prajire:15'


De ce ai nevoie:

150g orez,
3 oua,
100g cascaval,
1 legatura de marar,
2 catei de usturoi,
200g somon afumat Ocean Fish,,
140ml iaurt Danone Nutriday,
ulei,
sare,
piper,
1 lamaie.

Cum se prepara:

1. Se fierbe orezul in 600ml de apa cu doua linguri de ulei timp de 20 de minute.
Sau folositi ca si mine, o punga de orez prefiert de 125g, pe care-l  lasati in apa fierbinte timp de 8-12 minute, dupa indicatiile de pe ambalaj.
Se lasa se sa raceasca, apoi se amesteca cu ouale batute, cascavalul ras, usturoiul pisat, mararul tocat-eu am avut doar uscat, am pus o lingura- sare si piper, dupa gust.





2. Se amesteca bine compozitia de orez, apoi se formeaza  clatite de 10-15 cm diametru,



care se prajesc intr-o tigaie cu putin ulei incins. Eu le-am dat la cuptor in tava Delimano fara niciun strop de ulei ;-)
Le-am intors pe ambele parti.





Iaurtul se rastoarna intr-un bol, se adauga o lingura de marar



si coaja rasa de lamaie.



Eu am ras jumatate de lamaie. Daca folositi doua iaurturi, atunci radeti o lamaie intreaga.

Somonul se taie fasii.

Se asaza pe farfurii, in straturi, o clatita de orez, felii de somon

  o lingura din sosul de iaurt


si formati un turnulet de trei sau patru clatite.









Am decorat cu frunze de salata verde si am presarat marar si coaja de lamaie.


 Sa va arat si sectiunea:











Mmmm, sa tot fii asa rasfatat ;-)



21 de comentarii :

  1. Ce bine arata! Musai musai trebuie sa incerc si eu clatitele astea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata fantastic! O duminica frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. E vremea somonului !Vad ca tot mai multe fete prepara retete cu el.
    Iar ceea ce ai facut tu aici, este cava deosebit....iar ne rasfeti.
    O seara minunata !
    Te tzuc ..

    RăspundețiȘtergere
  4. O minunatie de aperitiv ai facut. Sa imi lasi si mie o jumatate. :)
    Bafta la concurs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-as lasa, daca as avea de unde...dar mai fac si te chem, ok? puup

      Ștergere
  5. Chiar ca un mic dejun perfect pentru o zi de rasfat
    Success la concurs.

    RăspundețiȘtergere
  6. excelenta reteta, iar de aratat, arata demential clatitele astea.Salvez reteta.
    Pupici multi lui Tudor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar sunt foarte bune, noua ne-au placut...pupici multi si tie :*

      Ștergere
  7. Cred ca sunt delicioase;bafta la concurs!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte interesanta reteta ta! Marar si lamaie, imi place combinatia! Succes la concurs, Liana!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am preparat-o pt. prima data si iaurtul cu marar si lamaie a fost senzational!! Merci mult :*

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.