Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 29 aprilie 2013

"Sarpe" sandwich

Made by Liana&Tudor










Imi plac serpii!
Dar poate v-ati prins deja, dupa ce-ati vazut reteta mea: "Sarpe" aperitiv din castravete.
De data aceasta sarpele va fi din paine, mai exact dintr-o bagheta.
Se face foarte repede si usor si e de mare efect, mai ales cand ai invitati la masa de varsta ta...adica de 5-6 ani sau mai mult.
Prietena noastra, Diana Duca, ne-a postat o fotografie pe facebook cu un sarpe sandwich si atat de mult ne-a placut, incat am decis sa facem reteta. Multumim, Diana!! :* <3

Cu aceasta reteta participam la concursul de Iepuras organizat de Kotanyi pe facebook.

Mai multe poze cu Tudor din timpul prepararii vedeti pe Micii bucatari ;-)


Iata de ce avem nevoie:
o bagheta,
200g cascaval,
200g sunca,
cateva felii de sunca afumata,
o cutie de branza cu smantana Delaco,
crema de branza  Delaco,
frunze de salata,
2 masline fara samburi,
doua fasii de ardei rosu,
2 boabe de piper negru Kotanyi,
cimbru Kotanyi.

Intai am spalat salata, am sters-o bine si am asezat frumos frunzele pe un platou.

Apoi, mama a taiat bagheta bucati, apoi eu le-am uns - cu un cutit de plastic!-cu crema de branza cu smantana, cuburi ambalate individual, Ceva fin, de la Delaco pe unele, iar pe altele am intins crema de branza cu smantana, Cremos, Ceva fin, de la Delaco.

Mama a taiat cascavalul si sunca, iar eu le-am aranjat frumos peste bucatile de bagheta. Mai intai sunca, apoi cascavalul...si tot asa pana am umplut toate bucatile de bagheta.

Dintr-un capat al baghetei am facut capul sarpelui. Mama  a pus cate o jumatate de scobitoare in fiecare maslina si le-a infipt in coaja baghetei. Gaurile de la masline le-am umplut cu crema de branza cu smantana, iar "pupilele" i le-am facut din boabe de piper negru. "Limba" dintr-o bucata de ardei rosu, taiata-n doua i-a facut-o mami.



Hm, cum arata? Fioros?



Pe urma...n-am terminat! Ati crezut ca-i gata? Nu! In crapaturile de la bagheta am pus crema de branza cu smantana pentru ca am vrut sa avem un sarpe deosebit ;-)...peste care am presarat putin cimbru...putin verde si aromat care a dat extrem de bine cu crema de branza.

Si am avut sarpe cu model.

Mai multe poze cu Tudor din timpul prepararii vedeti pe Micii bucatari ;-)

Asadar, haideti la masa si pofta buna va doresc!!




3 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.