Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 12 mai 2010

Spuma de capsune







Prima data am facut spuma de capsune cand aveam 7 sau 8 ani... a facut o vecina de-a mea si am mancat toata oala, pe urma am varsat toata noaptea...Apoi, mi-a spus ca daca-mi place atat de mult, ma invata cum sa o prepar.
A fost mai greu sa despart albusurile de galbenusuri, apoi mixerul in priza si o cana de zahar rasturnata peste albusurile batute. Capsunile zdrobite si gata spuma de capsune!

Ingrediente:
4 albusuri,
200 g zahar praf,
o lingurita de otet,
300g capsune.

Se bat albusurile, se adauga otetul, apoi treptat zaharul pudra, pana cand devin o spuma tare, o bezea.

Capsunile se zdrobesc, se lasa la scurs, se toarna zeama intr-un pahar, iar fructele se amesteca cu albusurile.

Se pune spuma in pahare si se serveste rece cu capsune intregi deasupra.






Ce noroc pe capul meu ca ajutorului de bucatar nu-i place...hi,hi,hi...Iar le-am mancat singura...si se vede, clar!
Gata, de maine trec la scobitori cu apa.

Frumoasa tava cu trandafiri am primit-o de la sora mea de Paste.

8 comentarii :

  1. quelle coïncidence ma chère liana on a eu la même idée de préparer une mousse à la fraise
    je trouve ta recette très légère et tes verrines sont magnifiques
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmmmmmmmmm..adoro le fragole..queste coppe sono golosissime!! complimenti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Notat....ceva rapid si bun!!!!
    Sa-ti fie de bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata grozav spuma de capsune, mai ales ca, in curand, vor aparea si cele adevarate :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am azi programata spuma de fructe de padure...Asadar ma servesc cu o portie de capsuni, apoi te invit si eu la o portie de-a mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fimere-je ne peux pas comparre mes verrines avec tes verrines...merci beaucoup!

    Federica- grazie mille!

    Judy- multumesc!

    XXL- multumesc, ai dreptate ;)

    Corina- ma servesc mintenas, cum nu? pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Otetul are rolul de a intari bezeaua ca sa-si pastreze forma dupa ce se pune piureul de capsuni.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.