Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 23 noiembrie 2012

Prima zi la Gastrofest Timisoara

Made by Liana

Astazi, 23 noiembrie, la Timisoara, la Centrul Regional de Afaceri a debutat prima zi a festivalului gastronomic banatean, Gastrofest.



Au fost prezenti opt bucatari sefi si maestri bucatari membri ai Asociatiei Nationale de Gastronomie Romania:Daniel Cheregi(restaurant Casa Bunicii), Ernest (restaurant Casa Bunicii 2), Miki Vartop( restaurantul Il Bastione), Bogdan Lobonea,






Apoi, s-a taiat panglica...Chef Cezar Munteanu a dat cutitul pe foarfeca ;-)



Iar Mihai T. Ioan aka Uica Mihai si-a lansat prima carte: Bucatarii cu Uica Mihai




Intre timp, participantii au gustat din mezelurile de la Recas



au mai schimbat o vorba




Expozantii si-au asteptat clientii cu cosurile pline de carnati de casa afumati care te innebuneau cu mirosul lor



Cei care nu pot gati fara paprika, au de unde alege



Mai multe  de la Camara cu condimente








sau direct din Spaisu' lu' Ioan









Eu v-am zis ca v-am asteptat cu Salam de biscuiti alb cu fructe uscate si Trufe de cozonac



iar Rita Oarga cu o multime de turta dulce in forma de calut, clopotel, fulg de nea, ursulet, manusa, caciula, sanie etc., maiastru decorate!!



Totul impachetat frumos de la ArtPapel



Bucatarii sefi de la restaurantele Casa Bunicii 1 si 2, Daniel Cheregi si Hajdo Ernest au incins aragazul cu mancare de post, torteloni cu dovleac





iar Bogdan Lobonea, cel mai tanar bucatar-23 de anisori ;-) impreuna cu maestru in arta culinara, Marioara Miki Vartop, indrumatorul si mentorul sau, ne-au pregatit un orez spicy si naut cu lapte de cocos



Mai spre sara, Uica Mihai o incins si el ceaunu' cu niste costita d-aia sanatoasa :P




iar soarele meu, Tudor a mancat fericit o turta dulce locomotiva .Multumim frumos, Rita!! :*



Maine, sambata, 24 noiembrie, va asteptam de la ora 10 si pana hat la 20 la Gastrofest!
Sa gatim, sa mancam si sa ne bucuram! Vivat!


4 comentarii :

  1. Draga mea Liana...mai e necesar sa spun ca salamul alb de biscuiti o sa-mi aduca tot timpul aminte de tine? Ei bine...cand l-am mai vazut si la festival...cred ca paranormalul a functionat atunci cand ai hotarat sa-l prezinti acolo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place sectiunea dulciuri!Clar pe gustul meu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult prezentarea ta. Sunt norocoasa. Daca nu erai tu, nu vedeam mai nimic din expozitie. Poate cu alta ocazie voi veni in calitate de vizitator. Oricum, m-am simtit extraordinar. Ma bur ca te-am avut alaturi. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaaa! Era sa uit! Trufele au fost excelente, iar salamul de biscuiti, un deliciu. Esti o mare cofetareasa!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.