Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 6 ianuarie 2013

Salata cu peste si cartofi











O salata de iarna, cu peste si cartofi.
Aceasta a fost prima mancare pe care am facut-o in 2013. Chiar in prima zi din ianuarie am vrut sa mananc ceva usor, fara maioneza, fara prea multa carne si salata aceasta cu peste a fost singura alegere.
De Sfantul Vasile m-am simtit usoara si asa sper sa fiu tot anul, ca am trecut la dieta :P
Reteta o am din revista Libertatea pentru femei nr.52/2012, dar eu am injumatatit-o ;-)

Ingrediente:

5 cartofi,
150g peste marinat,
1 ceapa rosie,
marar proaspat,
1 mar mare,
100g cascaval,
o lingurita miere de albine,
o lingurita otet balsamic,
1-3 linguri ulei de masline,
1/2 de lamaie,
sare.

Mod de preparare:

1. Se spala cartofii si se pun sa fiarba in coaja,  in apa clocotita cu o lingurita de sare.

2. Cat timp fierb cartofii, spalam si curatam ceapa rosie, o uscam, apoi o taiem rondele.Se pune intr-un castron, se sareaza, se adauga mierea, otetul, cateva felii de lamaie impreuna cu marul, ambele taiate bucati mici, si o lingura de ulei.




Se amesteca cateva minute, cat sa-si lase sucul si sa se formeze un sos.

3.Se curata marul de coaja si se taie bucati. Se curata si cartofii de coaja si se lasa la racit.

4. Din cascaval se taie diverse forme...eu am taiat pestisori, braduti, floricele si stelute cu forme de fursecuri, pentru a da un aer festiv salatei ;-)

5. Pestele marinat -eu am avut merluciu-



se scurge bine de ulei si se portioneaza. Juma' de ora l-am curatat de oase...ufff...Se amesteca cu celelalte ingrediente.
Se adauga ceapa cu sosul, cascavalul taiat sub diferite forme si se orneaza cu marar proaspat.






5 comentarii :

  1. Foarte buna salata, si eu am trecut la dieta :))
    Un premiu te asteapta la mine . Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Deci vom fi doua, ce bine :*
    Vin acum dupa el, merci mult, pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. super usor si super fin.bunbun.multumesc pt.toate e mailurile pupici.felicitari

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.