Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 11 aprilie 2014

Salau la cuptor cu piure de morcovi si cimbru





 Cu ceva timp in urma am preparat aceasta reteta cu salau: Salau aromat cu garnitura de legume si ne-a placut foarte mult!! Salaul e un peste alb foarte gustos, de asta ne-am convins cu prisosinta, datorita firmei  Ocean Fish, care-l importa tocmai din Tanzania!! De necrezut, nu-i asa?
Pentru ca punga de salau congelat de la Ocean Fish a fost mare, de 1kg, am impartit pestele in doua si am gatit doua retete: cea de mai sus si cea de fata ;-)

 Reteta e o combinatie dintre reteta prezentata mai sus, referitor la peste,  si o alta, referitor la garnitura, respectiv piureul de morcovi, din cartea Preparate din peste, Colectia Delicii in bucatarie, Ed. Adevarul, 2011.


Ingrediente:

4 fileuri de salau (100g fiecare) Ocean Fish,
2 linguri ulei de masline extravirgin,
1 lingura cimbru maruntit Kotanyi,
1 lingura busuioc bio Kotanyi,
1 lingura patrunjel bio Kotanyi,
piper cu lamaie din rasnita Kotanyi.
4 morcovi,
1 cartof mare,
200ml supa concentrata de legume/apa,
 cimbru maruntit Kotanyi,
sare si piper din rasnitele Kotanyi.

Mod de preparare:


Salaul meu a fost congelat si am avut o punga de 1 kg de la Ocean Fish.




L-am impartit in doua, pentru doua retete.
Daca veti avea un salau proaspat, curatiti-l de solzi si de oase, eviscerati-l, apoi filetati-l, taiati-l pe lungime cu un cutit ascutit.

Daca aveti ierburi aromatice proaspete, spalati-le bine, zvantati-le, apoi tocati-le foarte marunt.

Eu am folosit ierburi aromatice uscate si bio de la Kotanyi.
Am pus cate o lingura din fiecare plic si le-am amestecat cu uleiul de masline extravirgin,



 apoi am intins pasta peste fileurile de peste.
Am taiat un fileu pe lungime, apoi fiecare bucata in doua.
Asaza fileurile pe o tava unsa cu ulei de masline extravirgin


si coace-le la 6-7 minute in cuptorul preincalzitla 190 de grade C.


Piureul de morcovi
Curata cartoful si morcovii de coaja si taie-i rondele sau bucati mai mari daca sunt morcovi tineri. Pune-i la fiert intr-o oala cu apa si sare.


 Fierbe legumele la foc mic pana cand se inmoaie, apoi  condimenteaza-le cu sare si piper proaspat rasnit din rasnitele Kotanyi si presara cimbrul maruntit,


apoi  paseaza-le in blender sau cu blenderul vertical.



 si lasa piureul sa se racoreasca.

 Serveste fileurile de salau cu garnitura de piure de morcovi si cimbru.




Daca veti gasi salau congelat, neaparat sa nu-l ignorati si sa preparati aceste retete gustoase de Florii, ca e dezlegare la peste. Sau oricand vreti voi. Sarbatori frumoase s-aveti!!

Un comentariu :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.