Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 19 august 2015

Frigărui cu piept de pui marinat în bere









 Vara e lungă și noi am tot încins grătarul!!
De fapt, am încins racleta Tefal, dar asta e altă chestiune. 
Am zis să facem niște piept de pui la grătar și cum făcusem  Frigărui de pui cu lâmăie, am zis să încerc ceva nou și să le fac cu bere. Cu ocazia aceasta am încercat și noile râșnițe de la Kotanyi pentru Friptură de pui și Amestec de condimente pentru grătar.
După o rețetă din revista Click! Poftă bună! nr.6/77, iunie 2015, cu modificările de rigoare.

Dificultate mică
Preparare 20'
Ingrediente:
500g piept de pui,
200ml bere,
condimente pentru friptură de pui Kotanyi,
condimente pentru grătar Kotanyi,
2-3 linguri ulei de măsline,
3-4 bucățele de slănină.
sare și piper din râșnițele Kotanyi.

Mod de preparare:

Speli pieptul de pui, il cureți de pielițe și-l tai fâșii.

Eu îl cumpăr gata feliat, de la Deliciosul de Vaslui, fileuri din piept de pui.

Pui într-un bol berea-eu am avut bere chinezească Tsingtao (4,7% alcool) și bucățelele de carne, pe care, mai întâi, le sărezi și le piperezi după gust, presari amestecul de condimente pentru friptura de pui Kotanyi care conține sare de masă iodată, boia de ardei, usturoi, piper, măghiran, rozmarin, amidon de porumb-,  apoi amestecul  de condimente pentru grătar Kotanyi-care conține: sare de mare iodată, rozmarin, coriandru, ardei, usturoi, piper, muștar, ceapă și uleiul de măsline.


Lași la marinat o oră sau peste noapte. Eu am lăsat peste noapte.



Incingi bine grătarul-eu am folosit racleta Tefal-, pui bucățelele de slănină, le lași să iasă grăsimea din ele, înfingi fâșiile din piept de pui pe bețele de frigărui pe care le-ai ținut în prealabil 10 minute în apa rece-ca să nu ia foc pe grătarul încins- și le pui pe foc.
Un minut și jumătate pe o parte,

















încă unul și jumătate pe cealaltă, până se face carnea albă din roz și-s gata! Fragede, gustoase și aromate!!


 Am servit alături de cartofi copți cu rozmarin și salată de varză cu morcov.


Am avut vreo 20 de bucăți, dar pentru fotografii, au mai rămas doar șase :P



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.