Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 20 decembrie 2010

Clatite gratinate umplute cu carne de pui si ciuperci

Made by Liana







Clatite, clatite, stiti ca sunt fan clatite, nu-i asa?
Ei, de data asta le-am facut sarate...cu umplutura din carne de pui, cu putina slanina, ciuperci, ardei rosu si cascaval.
Si iar cascaval...gratinate la cuptor...o minunatie!

Ingrediente:

un pui(fara piele, aripi si ciocanele)aprox. 1kg,
200g slanina,
500g ciuperci,
o ceapa,
un ardei gras rosu,http://www.blogger.com/img/blank.gif
250 g cascaval,
3 oua,
smantana,
vegeta,
sare,
piper.

Din aceasta cantitate am umplut douasprezece clatite, sase pentru preparatul de fata, sase pentru Pui umplut cu clatite si carnati.

Clatitele le-am facut dupa reteta de aici, fara zahar, esente, coaja de portocala-evident.Cred ca am pus vreo doua lingurite de sare.

Puiul se spala, se curata si se despieliteaza...sau cum a zis cineva "se dezbraca de piele" ;-)
Carnea se pune la fiert...cu ocazia asta am facut si o supa, asa ca am adaugat pe langa carne, o ceapa, vreo trei morcovi si un cartof mic.
Cand e fiarta, se scoate si se lasa la racit. Se macina sau se da la robot...
Se incinge wokul...se arunca dintii de slanina...




apoi ciupercile cu ceapa-tot la robot le-am dat ;-)



carnea de pui si ardeiul rosu- la fel cu carnea de pui, doar ardeiul l-am taiat cubulete...



cascavalul...si vreo trei linguri de smantana am pus...sare, piper dupa gust...



apoi am umplut clatitele cu generozitate...



asezate frumos in tava de yena unsa cu margarina, inecate in sosul din trei oua batute bine, o lingura de vegeta si cascaval.



inainte de a le baga la cuptor...



si dupa...



o portie pentru voi...



si pentru mine...;-)

9 comentarii :

  1. Delicioasseee!!!In caz ca a mai ramas ceva, ma inscriu si eu la o portie:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Violette- desigur, te astept cu drag ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. No,,,,,,la astea ma pun la drum,pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi plac clatitele unplute, apetisant... pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce gustoase!
    SARBATORI FERICITE VA DORESC CU DRAG!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunate.
    Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ai lovit in fericire:nu-mi place sa fac clatite,decat sa le mananc.Arata tare bine.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mirela- vad ca tu doar ma ameninti...hai odata!

    @Sara-pe aceeasi lungime de unda ;-)pup

    @Juci-Sarbatori ca-n povesti si tie!

    @Medi-multumesc la fel!PUP

    @Beatrice-cand ai chef de mancat, ma chemi sa ti le fac, ca-mi place taaare ;-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.