Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 5 septembrie 2014

Carpaccio de castraveti









 Cand am vazut coperta revistei Secretele bucatariei nr.9/2014 cu fotografia acestei retete, am cumparat-o pe loc si mi-am promis ca va fi prima reteta pe care o voi prepara din ea.
Si m-am tinut de cuvant! ;-)
Mi-a placut mult faptul ca 12 retete erau asociate cu zodii, iar aceasta reteta este recomandata celor din zodia Racului. Eu sunt Scorpion, tot semn de apa, deci nu mi s-a parut nicio problema sa o prepar, plus ca a fost dragoste la prima vedere <3

Portii: 2
Preparare: 15'

Ingrediente:
1 castravete Fabio,
3 linguri ulei de masline extravirgin,
2 linguri mustar,
2 linguri otet de vin alb,
sare,
1/2 lingurita zahar,
boabe de piper roz,
2 linguri arahide prajite.
 



Mod de preparare:

1. Se spala bine castravetele sub jet de apa rece si se taie apoi rondele foarte subtiri, cu un cutit cu lama subtire si bine ascutita.

2. Separat, intr-un bol, se toarna uleiul de masline si se se inglobeaza mustarul, otetul-eu am avut otet de mere si vin-, zaharul si sarea, batand usor cu telul sau cu furculita, pana ce se obtine un sos omogen. Am adaugat si doua linguri de lapte, pentru a-l mai subtia putin. Cei care tin post, pot adauga doua linguri de apa.



3. Se aranjeaza pe doua farfurii feliile de castravete, circular si usor suprapuse, ca tiglele pe acoperis.





In mijlocul fiecarei portii de castraveti se asaza o portie de dressing de mustar.

4. Se presara deasupra boabele de piper roz si arahidele prajite si taiate marunt.

Se serveste cu paine neagra sau cu seminte, drept garnitura sau pur si simplu ;-)

Va asigur ca sosul este extrem de buun si se potriveste de minune cu castravetele!!




Un comentariu :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.