Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 25 aprilie 2013

Concurs: Prepara briose si castiga o tava pentru ele!




 Asa-i ca va plac briosele??
Si asa-i ca va doriti o tava mare pentru ele?
Preparati briose dupa retetele mele si eu va ofer o tava pentru 12 briose.
Ce ziceti, cum vi se pare?

Le voi spune generic "briose", chiar daca sunt si cupcakes si muffins.

 Dar voi stiti care este diferenta dintre briose, cupcakes si muffins?

Cupcake-urile se prepare prin “creaming method”, adica intai untul este frecat cu zaharul si abia apoi se adauga ouale, faina si restul ingredientelor. Faina poate fi incorporata fara probleme cu mixerul, caci compozitia trebuie sa fie una fina! Pe scurt, cupcake-urile sunt facute asemeni torturilor, de la blat pana la crema!

 Muffins se prepara  cu ulei, prin metoda clasica, a checurilor (sweet bread), combinand intotdeauna ingredientele lichide primele si abia apoi cele solide, amestecand usor, cu grija, de jos in sus, pentru a nu activa glutenul obtinand astfel o textura pufoasa, cu bule micute de aer.  In general muffins sunt mai maricele, motate sau cu varf si bogate in fibre.

 Brioche-le se prepara cu drojdie, fie ea proaspata sau uscata. Briosele sarate sunt cu drojdie uscata, iar cele dulci, la fel ca si cozonacii, sunt cu drojdie proaspata. Au in compozitie oua si unt,  ceea ce le face super pufoase, perfecte pentru micul dejun!

Prepara-le si castiga o tava pentru 12 briose.


Regulament:


Alege o reteta din urmatoarele doisprezece si prepar-o.

Nu trebuie sa schimbi ingredientele, daca vrei sa castigi.

In niciun caz nu poti sa prepari Briosele cu surimi inlocuindu-le cu carne de pui, pe motiv ca nu-ti place surimi. Daca nu-ti place surimi, alege alte briose, evident, a caror ingrediente sa-ti fie pe plac.
Ai voie sa schimbi decorul si modul de prezentare.Aici poti sa-ti pui toata imaginatia la contributie.

Daca ai blog, scrie ca participi la concursul Prepara briose si castiga o tava pentru ele, organizat de blogul Pe masa din bucatarie cu link direct spre articolul de concurs, adica acesta,  si spre reteta aleasa de tine.
De exemplu: Mi-am ales sa prepar reteta Cupcakes cu mascarpone si cafea - pune link direct spre aceasta.

Concursul incepe azi, 25 aprilie si dureaza doua saptamani, pana pe  9 mai a.c.. Timp suficient sa va alegeti reteta preferata.
UPDATE: CONCURSUL SE PRELUNGESTE PANA IN 15 MAI, ORA 23:59H.

Cand postati reteta pe blogul vostru, lasati un comentariu la acest articol, instiintandu-ma ca v-ati inscris la concurs si lasati  link spre reteta voastra.

Cine nu are blog, trebuie sa trimita un mail la adresa: pemasadinbucatarie@yahoo.ro  cu datele personale si in care sa scrie ce reteta si-a ales si sa ataseze 1-2 fotografii.

Castigatorul/castigatoarea va fi desemnata prin jurizare in maxim 5 zile de la sfarsitul concursului.

Castigatorul/castigatoarea trebuie sa trimita o copie sau o fotografie dupa cartea de identitate si un numar de telefon, in maxim 3 zile de la desemnare la adresa: pemasadinbucatarie@yahoo.ro. Daca nu va face acest lucru, castigatorul va fi  cel de pe locul 2.
Premiul se trimite doar pe teritoriul Romaniei.

Deci, nu e un concurs de creativitate, ci de reproducere. Faceti in asa fel incat sa pot sa-mi recunosc briosele din prima, va rog ;-)

De asemenea, puteti sa dati un Like la pagina de facebook Pe masa din bucatarie si Share acestui articol. Daca vreti ;-)

Briose sarate:

Briose cu kaizer






Briose cu masline








Briose cu surimi



"Briose" din paste




Briose dulci:


Cupcakes cu ciocolata si sos de cafea






Cupcakes cu iaurt si zmeura





Muffins cu merisoare





Muffins din albusuri





Muffinsi lilieci-vampir



Briose negre cu cioco alba





Cupcakes Brownies Capuccino






Cupcakes cu mascarpone si cafea




 Cupcakes Minnie Mouse



Nu sunt atat de multe, recunosc, unele sunt si vechi de acum 3-4 ani, nu sunt nici foarte frumoase, dar v-am spus ca puteti schimba decorul. Cine vrea sa castige tava, trebuie sa reproduca cat mai fidel reteta.
Hai ca-i simplu ;-)
Spor la treaba si multa bafta va doresc!!






25 de comentarii :

  1. succes tuturor.foarte frumoase au iesit pupici.bunbun

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am inscris in concurs am ales aceasta reteta http://pemasadinbucatarie.blogspot.ro/2010/01/briose-negre-cu-cioco-alba.html am trimis mail

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc pentru invitație, Liana, am sa-ti promovez concursul (am tavă dintr-aceea, așa că las ocazia de a o câștiga mai tinerelor colege de blogăreală culinară). Și pentru că tot voiam de un car de vreme să fac brioșe aperitiv, voi alege brioșele cu șuncă de la tine! Felicitări pentru idee și succes participantelor!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc de invitatie, sper sa reusesc sa pregãtesc; imi place mult tãvita! bj

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru initiativa, Liana! Voi promova concursul si voi face reteta de muffins cu masline cu siguranta, dar, ca si Oana, las celelalte participante o sansa in plus de a castiga tava, ca si eu o am :). Spor si bafta tuturor participantelor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Totul asa cum este tare imi place, bravo, like&share, particip.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo, astea da, imi place, like&share, particip.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc de invitatie, nu promit dar poate reusesc sa fac ceva. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. m am inscris in concurs,folosind aceasta reteta http://pemasadinbucatarie.blogspot.ro/2010/01/briose-negre-cu-cioco-alba.html am trimis maill

    RăspundețiȘtergere
  10. Hmmmmm....am vazut, am citit si-am ramas cu gindul agatat de tematica! N-am facut in viata mea muffins sau briose sau ceva asemanator... Insa, provocarea e frumoasa!
    Acum vad ca pina pe 15 mai se pot trimite retetele! O sa incerc ca sa vad ce iese!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc de invitatie,Liana!
    Cum si eu am deja 4 tavi de briose , voi lasa alte gospodine sa se intreaca in maiestria culinara a prepararii acestor minunatii postate de tine! :)
    Bafta maxima participantilor si fie ca cel mai inspirat sa canstige! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu stiu cat de bine am reusit dar eu am ales sa prepar reteta de Briose cu masline
    http://www.lulu-povestidinbucatarie.blogspot.ro/2013/05/briose-cu-masline_13html

    RăspundețiȘtergere
  13. http://babelturn.blogspot.ro/2013/05/cupcakes-pentru-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  14. vreau sa particip si eu cu reteta Briose din paste : http://liligospodini.blogspot.ro/2013/05/briose-din-paste.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Briose delicioase cu kaizer
    http://sabiradu-dulciurisialtedelicii.blogspot.ro/2013/05/briose-cu-kaizer.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu as stii sa spun care sunt mai bune
    Briose cu surimi
    http://sabiradu-dulciurisialtedelicii.blogspot.ro/2013/05/briose-cu-surimi.html

    RăspundețiȘtergere
  17. Am pregãtit Briosele cu mãsline, fix ca in reteta ta, multumim :) http://cozinhaderamona.blogspot.pt/2013/05/briose-cu-masline-bolinhos-com-azeitonas.html

    RăspundețiȘtergere
  18. Apar si eu, la urma :)
    Am pregatit briosele cu kaizer, sunt minunate!
    http://de-alebubulinei.blogspot.ro/2013/05/briose-cu-kaizer.html
    Multumesc pentru invitatie!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Am preparat briosele cu masline! Au iesit fffff bune si aspectuoase! Multumim mult pentru provocare si pentru reteta! Am postat reteta si pe blogul: http://www.retete.phonecto.com/2013/05/15/briose-cu-malsine/

    RăspundețiȘtergere
  20. http://clotilde-inimaalbastra.blogspot.ro/2013/05/profesoara-de-briose.html
    Nu astept nici laude nici felicitari. Cel mai important e ca sotul meu a mancat cu pofta ceva facut de mine. Asta e cel mai mare premiu :)))

    RăspundețiȘtergere
  21. Am pregati si eu Briose cu kaizer si acesta este link-ul http://www.alldaycooking.net/2013/05/briose-cu-kaizer-la-liana.html

    RăspundețiȘtergere
  22. Fecioru Ana Florina15 mai 2013 la 21:13

    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  23. Fecioru Ana Florina15 mai 2013 la 21:13

    Buna

    am facut brisele din paste

    Am trimis mail cu pozele

    RăspundețiȘtergere
  24. Am reusit si eu acum la sfarsit sa postez :) Aici este reteta Briose cu kaizer http://veseliainbucatarie.blogspot.ro/2013/05/briose-aperitiv_15.html.
    Multumim pentru concurs Liana Toma!!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.