Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 27 ianuarie 2014

Calamar cu mazare si pastrama de porc






 O cina usoara si neasteptat de gustoasa ;-)
Reteta initiala era cu sepie, dar am ales sa fac cu calamari pentru ca aveam o punga mare de la OceanFish.
M-am inspirat din cartea Delicii in bucatarie, Preparate din peste, Ed. Adevarul, 2011.



Pregatire: 20'
Preparare: 25'
Dificultate: mica.

Ingrediente:
350g boabe de mazare,
300g inele de calamar OceanFish,
100g pastrama de porc/vita,
2 catei de usturoi,
1 ceapa mica,
1/2 ardei iute,
supa de legume sau apa calda,
6 linguri de ulei de masline extravirgin,
1/2 pachet patrunjel uscat Kotanyi,
sare si piper rasnite Kotanyi.

Mod de preparare:
Toaca foarte marunt ceapa si ardeiul iute, curatat de seminte-am pus doar jumatate.


Pune-le intr-o tigaie  cu o lingura de ulei incins, pana cand se inmoaie.

Taie pastrama cubulete.


Pune mazarea-am masurat-o, spalat-o si scurs-o



peste ceapa din tigaie si caleste-o cinci minute; toarna supa (sau apa) calda cat sa o acopere si fierbe-o circa sapte minute. Adauga pastrama si potriveste gustul de sare si piper.



Inelele de calamar de la OceanFish le-am avut congelate.


Le-am lasat la decongelat, le-am spalat, scurs, apoi le-am taiat fasii si le-am stropit cu doua linguri de ulei, apoi le-am calit cateva minute intr-o tigaie neaderenta-de ceramica-cu ulei incins, in care am pus usturoiul (ne)curatat de coaja si zdrobit.





Pe mijlocul unei farfurii albe, asezati un  inel de inox, puneti mazarea cu pastrama la baza,


iar deasupra fasiile de calamar pe care le-ati amestecat cu patrunjelul uscat.


Si gata!


Neasteptat de gustos a fost, zau, o bunatate!!


Va invit sa o preparati si voi ;-)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.