Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 19 mai 2013

Tort de cafea cu krantz de alune







Saptamana aceasta a fost ziua de nastere a sotului meu.
Lui nu-i plac torturile decorate cu fluturasi, floricele sau ursuleti. Sa fie simplu si bun, elegant si masculin.
L-am intrebat ce tort vrea sa-i fac si a spus simplu: de cafea.
De cafea sa fie, atunci!

Reteta e aceeasi de la Tortul de cafea cu doua cesti de ciocolata, doar l-am ornat altfel.

Dupa ce-am invelit tortul cu crema, "l-am periat" cu un pieptene special pentru patiserie, pentru a forma dungile, apoi am topit 100g ciocolata amaruie-am folosit Poiana cu doar 55% cacao si a fost mai degraba ciocolata cu lapte, prea deschisa la culoare- si am turnat-o peste crema. Tortul a stat la rece, astfel incat atunci cand am turnat ciocolata topita,  s-a intarit instant.

Pentru krantz: am topit 3 linguri de zahar si le-am turnat peste felii de alune de padure imprastiate pe hartie de copt., in forma dreptunghiulara. Apoi, am taiat caramelul caldut cu un cutit si bucatile rezultate le-am pus pe tort. Nu toate, doar 3 bucati, restul caramelului le-am folosit la niste Cupcakes cu dulceata de nuci si alune de padure.
Pe 5 alune le-am pus deoparte si am turnat caramel peste ele, si asa  fierbinte am tras de caramel in sus, formand acele fire de caramel.

Asta-i tot!

Din pacate, nu am reusit sa fac poze la nicio felie pentru ca am fost inconjurati de oameni dragi  la Restaurantul Casa Bunicii 2 unde ne-am simtit excelent!!!! Ca de fiecare data! Dar de data aceasta pe terasa, in aer liber si muzica life!
 Multumim din suflet, bunica draga ;-)

Marius, unul dintre cei mai buni si desavarsiti ospatari, mi-a preluat functia si a adus tortul sarbatoritului.




Cine putea sa sufle in lumanarile lui tata, daca nu fiul sau,Tudor? Hi,hi, treaba e  ca nu s-au stins, erau din acelea care se reaprindeau instant, deci s-a chinuit minute in sir :D



A fost o seara minunata, foarte reusita si foarte calda! Memorabila!
La multi ani fericiti, sotul meu iubit!

10 comentarii :

  1. Inca o data LA MULTI ANI sot de Liana !!!
    Auzi tu...ea sa fie sus pe terasa si eu jos in restaurant si sa nu ne intilnim.....curat ghinion !
    Felicitari pentru tort !
    Te tzuc cu drag si sa ai o saptamana incarcata cu multe realizari !

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat tort! La multi ani cu sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos arata tortul! La multi ani sotului!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani sotului tau . Tortul arata tare fain , sigur a fost delicios.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani fericiti!
    Tortul este grozav!

    RăspundețiȘtergere
  6. La muuuulti ani!!!!Un pupic de pe meleaguri Aradene!!!Super tortul!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți ani cu sănătate soțului tău!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani fericiti sotului tau, Liliana. Tortul a fost un cadou foarte frumos din partea ta. Pupic!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.