Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 27 aprilie 2014

Pastrav cu bacon en papillote










Nu am gatit niciodata pastrav, Nu am avut niciodata pastrav.
Pana acum ;-) O punga cu patru pastravi, chiar!!

Semipreparatele din peste de la Ocean Fish, fructele de mare  si peste congelat sau afumat sunt de o calitate recunoscuta. Situata in comuna Afumati, Ilfov, pe o suprafata de 6000 mp., compania poseda o fabrica moderna, utilata la cele mai inalte standarde internationale. Firma are o capacitate de productie de 100 t lunar. Intregul proces de productie are loc sub sistem HACCP, avand si licenta de export F306EC.

 Am fost tare mandra cand am aflat ca Ocean Fish s-a numarat printre cele mai puternice 34 de branduri din Romania care au fost premiate in cadrul Galei Superbrands-Romania on Stage, din luna marcandu-se astfel finalizarea ediţiei 2013/2014 a Programului Superbrands, dedicat recunoasterii performantei exceptionale in branding.
Mai multe informatii aici.

Gasiti pagina Ocean Fish si pe facebook

Am mai gatit Cod en papillote cu dovlecel si morcov.

Ingrediente:
2 pastravi congelati Ocean Fish,
150g bacon,
1 morcov,
2 lamai,
crengute de salvie,
 piper cu lamaie rasnita Kotanyi,
1/2 lgta condimente pt. peste, Nouvelle Cuisine, Kotanyi
sare.

Mod de preparare:

O punga cu pastravi congelati de la Ocean Fish contine patru bucati.


Acum am gatit doi, ceilalti doi ii las pentru o alta reteta ;-)



Si ce bine ca sunt gata eviscerati, deci nu mi-am batut capul decat cu curatarea solzilor.

I-am sters, i-am sarat si am rasnit piper cu lamaie din rasnita Kotanyi. In interior am presarat condimente pentru peste, gama Nouvelle Cuisine de la Kotanyi.


Tot in interior am pus cate trei feliute de lamaie si o frunza de salvie, spalata si stearsa.
Am pus si deasupra, pe piele, cate o feliuta de lamaie si o frunza de salvie.



Apoi i-am infasurat in cate cinci felii de bacon fiecare.


In spate, am prins feliile de bacon cu doua scobitori, ca sa nu desfaca in timpul coacerii.
Morcovul se spala, se curata si se taie felii.

Am asezat fiecare pastrav pe o foaie de copt, pe un pat de felii subtiri de morcov, iar deasupra am pus bucati de unt.


Am inchis bine hartia si am dat tava la cuptor pentru 10-15 minute la 180 de grade C.


Dupa acest timp, am desfacut hartiile si am lasat inca 10 minute ca se devina baconul putin mai crocant.


Si dupa 10 minute



Serviti, va rog! :P

Orice mancare gatita in hartie de copt, en papillote, se serveste exact asa:


Nu se da jos de pe hartie!! Desigur ca puteti pune hartia cu peste pe o farfurie ;-)


Rau a fost pastravul asta!


Dar buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun!!!!!



Foarte buuun!!! Si s-a desprins carnea de pe oase cu mare usurinta, doar in hartie se coace ca pe aburi ;-)


Si ce gust minunata a avut...mmmm!!
Urmatorul!!

2 comentarii :

  1. Mi-a lasat efectiv gura apa, eu fiind o mare iubitoare de pastrav, si, ori de cate ori am ocazia, imi place sa-l gatesc la cuptor pe pat de cartofi. Sa stii ca am sa incerc si reteta ta, Liana. ;)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. am papat zilele trecute pastrav, dar fara papi(ll)ote! :)))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.