Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 20 septembrie 2013

Cosulete cu crema de mac








Fanii mac se vor declara fericiti!!! Cosuletele cu mac fac parte din  MacParty ce am pregatit-o zilele trecute pentru prieteii mei. Alaturi de Tarta cu mac si Lemon Drizzle Cake, le-am preparat si aceste minunate cosulete fragede, care ti se topesc in gura si care-ti dau dependenta, pentru ca va asigur ca nu poti spune Stop!

Aluat fraged:
Ingrediente:
375g faina,
200g unt,
100g zahar,
1 plic zahar vanilat,
1 ou,
1 varf de cutit de praf de copt,
coaja rasa de la o lamaie.

Se amesteca toate ingredientele si se framanta pana cand se obtine un aluat omogen si consistent. Eu am renuntat la praful de copt.
Se lasa la rece pentru 30 de minute.
In acest timp se prepara crema.
Dupa cele 30 de minute, aluatul se rupe in bile mici si pune in forme de minitarte sau minibriose-eu am o tava de minibriose. Am facut o adancitura in aluat ca sa ia forma unui cosulet.
Optional se ung cu galbenus de ou.
Se lasa la cuptor pana cand se auresc frumos-20-25 de minute la 180 de grade.




Crema de mac
Ingrediente:
150g unt,
2 oua,
500ml lapte,
75g mac,
25g faina,
25g amidon,
120g zahar pudra,
1 plic zahar vanilat.

Intr-o oala de inox se amesteca ouale, zaharul pudra si cel vanilat, macul-eu l-am macinat- si faina cu amidonul, folosind un tel. Se adauga treptat 200ml lapte rece si se amesteca pana dispar cocoloasele.

Ceilalti 300ml lapte se pun intr-o oala, la foc mic, iar cand compozitia de mai sus e fluida si laptele e cald, se toarna si se amesteca continuu pana cand se ingroasa.

Se lasa la racit si se acopera cu folie alimentara ca sa nu prinda crusta.

Cand e complet rece se amesteca cu 150g unt, frecat spuma.



Se pune crema intr-un pos si se umplu cosuletele.





Si aranjate pe o tavita



Aici erau deja toate trei gata! Adica si Tarta cu mac, si Lemon Drizzle Cake si cosuletele ;-)


7 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.