Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 17 martie 2012

"Turnulet" cu somon marinat








Ce bine ca au inventat turcii musacaua!! E atat de usor de preparat si, in plus, este foarte satioasa, astfel incat nici nu mai ai nevoie de un alt fel de mancare.
Pentru ca aveam un pachet de somon afumat de la Ocean Fish, mi-am zis sa incerc aceasta reteta din revista Click Pofta Buna nr.2/2011.
Plus ca tocmai castigasem la bucatarescu.ro cateva pachete de branza daneza de tip feta, Arla, o branza foarte cremoasa si extraordinar de delicioasa, cu continut redus de sare. Branza Arla contine 72% lapte de vaca pasteurizat si 21% ulei de palmier de cea mai buna calitate. Si mai are si un continut redus de colesterol!

Pregatire: 20'
Fierbere: 20'
Coacere: 45'
Dificultate:mica

Ingrediente:

10 cartofi potriviti,
o cutie de branza Arla(500g),
400g  somon marinat Ocean Fish,
25ml supa de carne,
25g unt,
1 lingura pesmet,
marar,
sare,
piper.

Pentru sos:
2 oua,
2 linguri faina,
150ml smantana,
sare.

Mod de preparare:

1. Speli bine cartofii si ii fierbi, cu tot cu coaja, in apa cu sare. Ii strecori, cureti coaja si ii tai felii.
Separat, amesteci intr-un castron cele doua oua batute, faina, smanatana si un praf de sare si piper, pana se obtine un sos gros.


2. Ungi o forma termorezistenta cu unt, tapetezi cu pesmet, asezi un strat de felii de cartofi,


si acoperi cu felii de branza daneza de tip feta, Arla


apoi inca un strat de cartofi si somon.



Urmeaza inca un strat de cartofi, branza, cartofi si somon si la final, cartofi.

3. Peste toate acestea, torni amestecul de oua, faina si smantana.



Torni in tava supa de carne si introduci musacaua in cuptorul bine incins pentru circa 45 de minute, pana se rumeneste frumos deasupra.



Cu ajutorul unui pahar uns cu ulei pe care l-am introdus in musaca, am realizat "turnulete" peste care am presarat marar.


Delicios a fost!!

34 de comentarii :

  1. Nimeni nu-i poate rezista.......!!!!eu nici pe atat:)!!!E super,super delicioasa!Pupici:X

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place somonul...nu am rabdare sa fac ceva cu el...il pap asa daca este afumat sau daca nu pe gratar incins 5 minute !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inainte nici eu nu aveam rabdare, dar am zis sa ma joc putin cu el ;-)

      Ștergere
  3. Moammma ce buncaiune.Am notat reteta.
    Pupici lui Tudor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de bine poate sa arateeeeeeeeeeee...
    Trebuie testata reteta.
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  5. Si nu ai zis nimic de asa bunatate,las ca fac si eu...
    Multi pupici si la Tudor de la mine si de la Fane

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi,hi...a trecut prea mult timp...ai uitat cand am primit branza? pupici

      Ștergere
  6. Turnulet de zile mari! Superb turn si delicios!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E putin stramb, dar nici ala din Pisa nu ajungea celebru..hi,hi...esti o scumpa, puup

      Ștergere
  7. Foarte dragute turnuletele tale :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pina la partea cu turnuletele... reteta este gustoasa, delicioasa
    Turnuletele o transfera intr-o alta clasa... deja are stil. Impresionant!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stil si clasa...deja simt cum am crescut cu 10 cm! Impresionant ce pot face doua cuvinte...hi,hi..merci mult!

      Ștergere
  9. Ce frumos e turnuletul !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Era si mai frumos daca aveam forma de inox, nu pahar, da'...na...m-am descurcat ;-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.